Friday, November 04, 2011

Ch-Ch-Changes...

My November has begun and it's full of surprises!
First of all, I'm moving into a bigger house and I'm super excited about it! Of course, that means a lot of extra work for me. I have to clean it up, pack my things, move and unpack, but I don't mind. I can't wait to start!
Ο Νοέμβρης μου ξεκίνησε και είναι γεμάτος εκπλήξεις!
Πρώτα απ'όλα, μετακομίζω σε μεγαλύτερο σπίτι  και είμαι πολλή ενθουσιασμένη γι'αυτό! Φυσικά αυτό σημαίνει περισσότερη δουλειά για'μένα. Θα πρέπει να το καθαρίσω, να μαζέψω τα πράγματά μου, να μετακομίσω και να τα τακτοποιήσω, αλλά δε με νοιάζει. Ανυπομονώ να ξεκινήσω!
168137_1742258432297_1113787991_32031091_7228528_n_large
Next weekend is going to be the next Store House Market, and I'm participating of course! I haven't got many things ready yet, but I think I'll manage.
Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα γίνει το επόμενο , και θα συμμετέχω κι εγώ φυσικά! Δεν έχω ακόμα ετοιμάσει αρκετά πράγματα, αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρω.
Last but not least, this Saturday (meaning tomorrow) I'm starting a new business project. I'll be doing a Crafty Workshop for kids from 3-6 years old. Exciting!!!
Και τέλος, αυτό το Σάββατο (δηλαδή αύριο) ξεκινάω μια καινούρια δουλειά. Θα κάνω ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι για παιδάκι από 3-6 χρονών. Είμαι πολλή ενθουσιασμένη!!!
post signature

Note:
DON'T FORGET to add your BLOG ADDRESS too when you leave a comment.
See my tutorial for more details.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ να προσθέτετε και την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ όταν αφήνετε το σχόλιό σας.
Δείτε το tutorial για περισσότερες λεπτομέρειες.

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!