Wednesday, May 02, 2012

Happy May with New Desings

Happy May to all of you! The weather is finally warm and sunny, almost like Summer! I hope everyone had a great time yesterday, spending your time outdoors.
The last few days I've been quite productive and I've also made some new designs and took my purses a step further by making them a little bit larger and by adding a leather strap. I really like them that way! :-)
Καλό μήνα σε όλους σας! επιτέλους ο καιρός είναι ζεστός και ηλιόλουστος, σχεδόν σαν καλοκαιρινός! Ελπίζω όλοι να περάσατε όμορφα χθες και να κάνατε την βόλτα σας στην εξοχή.
Τις τελευταίες μέρες ήμουν αρκετά παραγωγική και πήγα τις τσάντες μου ένα βήμα παραπέρα κάνοντάς τες λίγο μεγαλύτερες και προσθέτωντας τους ένα δερμάτινο λουράκι. Μου αρέσουν πάρ απολύ έτσι! :-)
This one was custom made for a friend's friend.
She picked her favorite image and sent it to me.
She told me that she'd like a large bag for everyday use
but not to glamorous because that's not her style,
so this is what I came up with.
I really liked the challenge!
Αυτή εδώ ήταν ειδική παραγγελία για την φίλη μιας φίλης μου.
Διάλεξε την αγαπημένη της εικόνα και μου την έστειλε.
μου είπε ότι θα ήθελε μια μεγαλύτερη τσάντα για κάθε μέρα
αλλά όχι πολύ φανταχτερή γιατί δεν είναι το στυλ της,
κι έτσι εγώ σκέφτηκα αυτό.
Μου άρεσε η πρόκληση!
This one is too cute to give away!
I'm keeping it! ;-)
Αυτή εδώ είναι πολλή χαριτωμένη για να την δώσω!
Θα την κρατήσω για 'μένα! ;-)
And some more classic envelope size.
Και μερικές στο κλασσικό μέγεθος φάκελος.
Do you remember those Coppertone ads?
Feeling like a little child again?
I can even smell the coconut oil that
would always remind me of Summer!
Θυμάστε αυτές τις διαφημίσεις του Coppertone;
Δε νιώθετε σαν μικρό παιδάκι ξανά;
Σχεδόν μυρίζω το λάδι καρύδας που 
πάντα μου φέρνει στο μυαλό το καλοκαίρι!
What do you think?
Πώς σας φαίνονται;
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!