Wednesday, June 27, 2012

Stylish "Great Divas"

I know I've been away for a while but I've been creating like crazy around here. All kinds of new ideas are popping through my head and I'm trying to catch up with them while fighting the unbearable heat! We're talking about real HOT these days!
Also, a friend of mine and her husband (he's an artist, you should see his work,. He's AMAZING!) are opening an Arts & Crafts Workshop and they'll have also a place where independent artist could sell their work. I'll participate too, so these are really exciting news!
I have also prepared some others things to show you but they are still unfinished. :-( In time...
For now, let me show you a new line of Bags and purses. Great, stylish Divas of the past in some of their greatest photos, plus some of their most memorable quotes. I find this kind of fun and interesting, don't you think?
Το ξέρω ότι λείπω καιρό αλλά βρισκόμουν σε φάση δημιουργίας. Ένα σωρό ιδέες σκάνε στο μυαλό μου κι εγώ προσπαθώ να τις προλάβω και να τις βάλω σε μια σειρά καθώς παλεύω με την ανυπόφορη ζέστη! Μιλάμε για ΚΑΥΣΩΝΑ τις τελευταίες μέρες!
Επίσης, μια φίλη μου και ο άντρας της (είναι καλλιτέχνης, πρέπει να δείτε τη δουλειά του. Είναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ!) ανοίγουν ένα Arts & Crafts Workshop και θα έχουν επίσης έναν χώρο όπου θα μπορούν ανεξάρτητοι καλλιτέχνες και δημιουργεί να πουλάνε τα έργα τους. Θα συμμετέχω κι εγώ, άρα είναι και αυτά συναρπαστικά νέα!
Έχω ετοιμάσει και διάφορα άλλα πράγματα να σας δείξω αλλά μερικά δεν τα έχω τελειώσει ακόμα. :-( Εν καιρώ...
Για την ώρα έχω να σας δείξω μια καινούρια σειρά από τσάντες και τσαντάκια. Μεγάλες Στυλάτες Ντίβες του παρελθόντος σε μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες τους, και μερικές από τις πιο αξέχαστες ατάκες τους.Το βρίσκω αρκετά διασκεδαστικό και ενδιαφέρον, δε νομίζετε;

Remember, you can always place your special order
through e-mail, my Etsy Shop or Facebook.
I can make whatever you want!
Να θυμάστε ότι μπορείτε να κάνετε και την δική σας ειδική παραγγελία
μέσω e-mailEtsy Shop ή Facebook.
Μπορώ να φτιάξω οτιδήποτε θέλετε!
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!