Monday, June 03, 2013

Love My Bike!!!

My Bike ROCKS!!!!
Remember that I've told you about the makeover that I wanted to do on my bike?
Well, this is what it looked like BEFORE.
My bob-boy had found an ad for it on a web site about this bike. It was reconstructed from an old one.  Its main frame is vintage (if you can see the label says "Made in W.Germany") and all the other parts are brand new. The paint though was scratched off in many spots, so it needed a freshening up.
I took it all apart with the help of a friend, scratched all the paint off (that was the hard part), then used spray primer for metal surfaces and a few coats of spray paint. I tried hard to find a basket that I would really like but finally I did and along with my -oh, so beautiful!- Ugly Bell, the transformation was complete! Oh, I also made a few funky stickers to make it even cuter.
Το ποδηλατάκι μου ΤΑ ΣΠΑΕΙ!!!
Θυμάστε που σας έλεγα για την μεταμόρφωση που ήθελα να του κάνω;
Λοιπόν, να πώς ήταν το ΠΡΙΝ του.
Το bo-boy μου είχε βρει αυτό το ποδήλατο από μια αγγελία σε αυτό το site. Ήταν ανακατασκευασμένο από ένα παλιό. Ο βασικός σκελετός του είναι vintage (αν μπορείτε να δείτε η ετικέτα γράφει "Made in W.Germany") και όλα τα υπόλοιπα μέρη του είναι καινούρια. Το χρώμα όμως σε διάφορα σημεία είχε αρκετά γδαρσίματα, γι'αυτό χρειάζοταν ένα φρεσκάρισμα.
Το αποσυναρμολόγησα λοιπόν με την βοήθεια ένος φίλου, τρίξαμε καλά να φύγει όλο το παλιό χρώμα (αυτό ήταν το δύσκολο κομμάτι), μετά χρησιμοποιήσαμε αστάρι για μεταλλικές επιφάνειες σε σπρέι και μερικά στρώματα μπογιάς σε σπρέι. Έψαξα πολύ για να βρω ένα καλάθι που να μου αρέσει αλλά τελικά τα κατάφερα και μαζί με το -πανέμορφο!- Ugly Bell μου η μεταμόρφωση ολοκληρώθηκε! Α, έφτιαξα και μερικά funky αυτοκολλητάκια για να το κάνω ακόμη πιο χαριτωμένο.
It took me a while, but now I can proudly introduce you to my NEW-old bike,
the most beautiful bike IN THE WORLD if you ask me! hehehe
Μου πήρα αρκετό καιρό αλλά τώρα μπορώ με περηφάνια να σας παρουσιάσω το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ μου-παλιό ποδήλατο,
το πιο όμορφο ποδηλατάκι ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ αν με ρωτάτε! χιχιχι
What do you think?
Isn't it pretty?
Πώς σας φαίνεται;
Δεν είναι όμορφο;
Follow on Bloglovin
post signature

6 comments:

  1. Κορίτσι είναι τόσο τέλειο που το ζήλεψα. Ειδικά το καλάθι με παραπέμπει σε άλλες εποχές! Ταιριάζει άψογα με την Κέρκυρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ, σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ νιώθω λίγο σαν την Mary Poppins! ;-)

      Delete
  2. Τα σπάει κανονικά το ποδηλατάκι σου!!!!Έκανες φανταστική δουλειά!!!
    Τρελάθηκα με το καλάθι και το ugly bell !!!!Καλές βόλτες!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ έχω πάθει τρελό έρωτα μαζί του!
      Καλώς ήρθες στο σπιτάκι μου. Ελπίζω να σου αρέσει!
      Πολλά φιλιά! :-)

      Delete
  3. Πανέμορφο!!! Το νέο χρωματάκι του πάει πολύ και τα λουλουδάκια επίσης! όλο τέτοια κυκλοφορούν εδώ... vintage for ever!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!!! Κι εγώ πιστεύω ότι τώρα είναι πολύ πιο όμορφο! Το έχω ερωτευτεί! ;-) χιχιχι

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!