Thursday, December 31, 2009

New Year's Resolution

We've finally reached the last day of the year. Time for reviews and resolutions! Things to take with me and things to leave behind. I want to make a clean and fresh start. I think that these past 3 years have past away with no meaning. I feel like I have to reboot myself and start all over again. I have dreams that I haven't pursuited and I'm feeling like all these years I've been standing still. It's an awful feeling! All tis time, work and energy... for nothing? No, I don't really complain, I've learned a lot through these years. Besides, I follow the motto "What's important is the journey and no the destination". But I'm feeling that I've drawn away from my destination a little bit too much. It's so clear and simple what I want to do with my life and I keep ignoring it. I've read through again the quotes of Paulo Coelho and I've realized that my path is wrong... all along.

That's exactly what has happened to me! My destiny is to be free, creative, careless, happy with what I do... and what I'm feeling right now is way apart from it. I feel like I'm drowning!
The master plan all along was to eventually have a place, a shop where I can be creative and make all those things that I've been doing through the years "just for fun". Somewhere in between that and the will of being independent I've enclosed myself in a job that doesn't make me happy after all. And if  I'm not happy I'm not really creative and therefore productive and good in that job.
So... my  New Year's Resolutions for 2010  are:
1. Start following my dreams again.
2. Be more creative.
3. Start an Etsy Shop (just to make a start).
4. Change the subject of my shop into something more creative. Actually...CHANGE IT TOTALLY! Make it more like this.
I know it'll be difficult but I hope I'll be able to make even a tiny step forward. After all, THIS is what I really want to do in my life and be happy about it. Wish me luck! ;-)
Have a HAPPY NEW YEAR'S EVE and an even HAPPIER NEW YEAR!






Αποφάσεις Για Τη Νέα Χρονιά
Φτάσαμε επιτέλους στην τελευταία μέρα του χρόνου. Ώρα για ανασκοπήσεις και αποφάσεις! Πράγματα για να πάρω μαζί μου και πράγματα για ν'αφήσω πίσω μου. Θέλω να κάνω μια καθαρή και φρέσκια αρχή. Νομίζω πως αυτά τα 3 τελευταία χρόνια πέρασαν χωρίς νόημα. Νιώθω πως πρέπει να ξαναξεκινήσω τον εαυτό μου ξανά από την αρχή. Έχω όνειρα που δεν έχω κυνηγήσει και νιώθω πως όλα αυτά τα χρόνια έχω παραμείνει στάσιμη. Είναι απαίσιο συναίσθημα! Όλος αυτός ο χρόνος, η δουλειά και η ενέργεια...για το τίποτα; Όχι, δεν παραπονιέμαι, έμαθα πολλά κατά την διάρκεια αυτών των χρόνων. Εξάλλου ακολουθώ το ρητό "Αυτό που έχει σημασία είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός". Αλλά νιώθω σαν να έχω απομακρυνθεί από τον προορισμό μου λιγάκι παραπάνω. Είναι τόσο ξεκάθαρο και απλό αυτό που θέλω να κάνω με τη ζωή μου και εγώ επιμένω να το αγνοώ. Διάβασα ξανά τα λόγια του Πάουλο Κοέλο και συνειδητοποίησα πως το μονοπάτι μου είναι λάθος... από την αρχή.

Αυτό ακριβώς έχει συμβεί σ'εμένα! Το πεπρωμένο μου είναι να είμαι ελεύθερη, δημιουργική, ανέμελη, χαρούμενη με αυτό που κάνω... και αυτό που νιώθω τώρα δεν έχει καμμία σχέση με αυτό. Νιώθω σαν να πνίγομαι!
Το μεγάλο σχέδιο από την αρχή ήταν να έχω κάποια στιγμή ένα χώρο, ένα μαγαζί όπου θα μπορώ να είμαι δημιουργική και να κάνω όλα αυτά που έκανα τόσα χρόνια "για πλάκα". Κάπου μεταξύ αυτού και της επιθυμίας μου να είμαι ανεξάρτητη εγκλωβίστηκα σε μια δουλειά που δεν με κάνει ευτυχισμένη τελικά. Και αν δεν είμαι ευτυχισμένη δεν είμαι και πραγματικά δημιουργική και κατά συνέπεια παραγωγική και καλή σε αυτή τη δουλειά.
Έτσι... Οι Αποφάσεις μου για τη Νέα Χρονιά 2010  είναι:
1. Ν'αρχίσω ν'ακολουθώ ξανά τα όνειρά μου.
2. Να είμαι πιο δημιουργική.
3. Να ξεκινήσω ένα Etsy Shop (απλώς για να κάνω μια αρχή).
4. Ν'αλλάξω το αντικείμενο του μαγαζιού μου σε κάτι πιο δημιουργικό. Για την ακρίβεια... ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΩ ΕΝΤΕΛΩΣ! Να το κάνω περισσότερο σαν αυτό.
Ξέρω πως θα είναι δύσκολο αλλά ελπίζω να μπορέσω να κάνω έστω ένα μικρό βήμα μπροστά. Εξάλλου, ΑΥΤΟ είναι αυτό που θέλω πραγματικά να κάνω στη ζωή μου και να είμαι χαρούμενη γι'αυτό. Ευχηθείτε μου καλή τύχη! ;-)
Να έχετε μια ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ και μια ακόμη πιο  ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!



No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!