Tuesday, January 05, 2010

Happy New Year!

Even if  it's with a little delay. I hope everyone has had a WONDERFUL New Year's Eve and I wish you a VERY HAPPY NEW YEAR! I have had a really good time, I was out most of the time so I didn't have much time to blog about it. Fortunately, the weather was really good although it was cold (no rain and stuff- although today it started again!)  and we had the chance to be out more. I enjoyed it very much! Since we didn't work, I had time with my friends and bo-boy. QUALITY TIME! ;-) I also got time to improve my crochet skills and even learned how to knit! It was so nice! And most of all and above all...WE ATE TOO MUCH! LOTS of homemade mama's delicious food! Time for a diet! :-S
Oh! And the GOOD NEWS! My friend Afrodite got engaged after New Year's Eve! YAY!!!! I got so excited! I'm so happy for her because she is really happy!!! She's with someone who loves her so much and they're moving in together in Athens. I'm going to miss her so much but I know she'll be really happy!
And now...back to the routine! :-( Oh, well... a new year has begun... we should be more optimistic.


Afrodite & Me (making faces)

THE ROCK! (engagement ring)

My bo-boy & Me (ROMEO & JULIET CLUB)



THE HAPPY COUPLE!


A wall painting & painting on old wood in JAZZ ROCK / previous STABLUS
(made by Spyridoula Zaxou - BEAUTIFUL PAINTINGS!!!
You should check her page. She's REALLY TALENTED!)


Making fun at JAZZ ROCK

Me, wearing my new creation!

My new design! Isn't it cute?
So, how did you spent the holidays? Was it fun for you too? I hope so... HAVE A HAPPY NEW YEAR!!!





Καλή Χρονιά!
Παρόλο που είναι με μικρή καθυστέρηση. Ελπίζω όλοι να είχαν μια ΥΠΕΡΟΧΗ Παραμονή Πρωτοχρονιάς και εύχομαι να έχετε μια ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ! Εγώ πέρασα πολύ καλά, ήμουν έξω τον περισσότερο καιρό κι έτσι δεν είχα χρόνο για το blog. Ευτυχώς, ο καιρός ήταν πολύ καλός  παρόλο που είχε κρύο (δεν είχε βροχή και τέτοια - αν και σήμερα ξεκίνησε πάλι!) και είχαμε την ευκαιρία να είμαστε περισσότερο έξω. Το διασκέδασα πάρα πολύ! Μια και δεν δουλεύαμε, είχα χρόνο με τους φίλους μου και το bo-boy μου. ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ! ;-) Επίσης βρήκα χρόνο για να τελειοποιήσω τις ικανότητές μου στο κροσέ και έμαθα ακόμη και να πλέκω! Ήταν τόσο ωραία! Και περισσότερο απ'όλα και πάνω απ'όλα... ΦΑΓΑΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ! ΠΟΛΥ σπιτικό και νόστιμο φαγητό της μαμάς! Ώρα για δίαιτα! :-S
Ω! Και τα ΚΑΛΑ ΝΕΑ! Η φίλη μου η Αφροδίτη αρραβωνιάστηκε μετά την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς! ΥΑΥ!!! Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ! Είμαι τόσο χαρούμενη γι'αυτήν γιατί είναι πραγματικά ευτυχισμένη!!! Είναι με κάποιον που την αγαπάει πάρα πολύ και μετακομίζουν μαζί στην Αθήνα. Θα μου λείψει πάρα πολύ αλλά ξέρω ότι θα είναι πραγματικά ευτυχισμένη!
Και τώρα... πίσω στη ρουτίνα! :-( Τι να κάνουμε...ένας καινούριος χρόνος ξεκίνησε... πρέπει να είμαστε πιο αισιόδοξοι.


Η Αφροδίτη & εγώ (κάνοντας γκριμάτσες)

Η ΚΟΤΡΩΝΑ! (δαχτυλίδι αρραβώνων)

Το bo-boy μου κι εγώ (ROMEO & JULIET CLUB)

ΤΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΖΕΥΓΑΡΙ!


Τοιχογραφία και ζωγραφισμένα παλιά ξύλα στο JAZZ ROCK/ πρώην STABLUS
(φτιαγμένα από την Σπυριδούλα Ζάχου - ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ!!!
Πρέπει να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα της. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ!)

Κάνοντας πλάκα στο JAZZ ROCK

Εγώ φορώντας την καινούρια μου δημιουργία!

Το νέο μου σχέδιο! Δεν είναι χαριτωμένο;
Λοιπόν, εσείς πώς περάσατε τις διακοπές; Ήταν και για εσάς διασκεδαστικό; Το ελπίζω... ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!


1 comment:

  1. Τι ωραία έκπληξη!!! Καλα και δεν έχεις πει κουβέντα ε?! Τέλοσπάντων!
    Καλή αρχή Αντζούγι!!!
    Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου για το 2010 και να έχεις πάντα κοντά σου ανθρώπους που σε εμπνέουν και σε κρατάνε σε εγρήγορση!!!
    Καλές Δημιουργίες :)

    p.s. Τη λέξη "bo- boy" σου την παραχωρώ... :Ρ

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!