Wednesday, December 05, 2012

Advent Calendar 2012

It has finally reached its destination in ONE piece!!!
That's an advent calendar that I've made for my sister in Berlin. It's made of match boxes, painted gold, wrapped in craft paper and decorated with fancy stickers. Each tiny drawer is filled with silver and golden stars and one tiny chocolate. One for each day until Christmas!
She LOVED IT! ;-)
Επιτέλους έφτασε στον προορισμό του ΟΛΟΚΛΗΡΟ!!!
Αυτό είναι ένα advent calendar που έφτιαξα για την αδερφή μου στο Βερολίνο. Είναι φτιαγμένο από σπιρτόκουτα, βαμμένα χρυσά, τυλιγμένα σε χαρτί κράφτ και διακοσμημένα με φανταχτερά αυτοκολλητακια. Κάθε μικροσκοπικό συρταράκι είναι γεμάτο με ασημένια και χρυσά αστεράκια και ένα σοκολατάκι. Ένα για κάθε μέρα μέχρι τα Χριστούγεννα!
ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΕ! ;-)
post signature

10 comments:

  1. Υπέροχο Αngela μου πετιρέπεις να το κλεψω για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι του stars and icicles p??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ! Φυσικά και σου επιτρέπω. Μακάρι να είχα μια καλύτερη φωτογραφία, γιατί από την φούρια μου να της το στείλω, ξέχασα να το φωτογραφίσω και αυτή είναι από το κινητό της αδερφής μου. :-)

      Delete
  2. SUPER ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!! πως να μην ξετρελαθεί! μπράβο κοριτσάκι και του χρόνου! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι! Κι εσύ να'σαι καλά! :-)

      Delete
  3. Πάλι καλά που έφτασε ολόκληρο και δε δυαλύθηκε στο δρόμο!!
    Είναι πολύ όμορφο και πρωτότυπο, δεν είχα ξαναδεί φτιαγμένο από σπιρτόκουτα :)
    Καλό βράδυ Anzouya μου * και του χρόνου !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εγώ το είχα άγχος μην φτάσει διαλυμένο, αλλά ευτυχώς όλα καλά. Μόνο μερικά αστεράκια έπεσαν έξω από τα συρταράκια. Είναι πάντως πολύ εύκολο να το φτιάξεις, μόνο που τώρα μου έχουν μείνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ σπίρτα που δεν έχω τι να τα κάνω! ;-) χαχαχα

      Delete
  4. Υπέροχο είναι!!! Με τα σπίρτα πρέπει κάτι να φτιάξεις, μην πάνε χαμένα!! χιχι Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό, καλές γιορτές!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Πολλή καλή η ιδέα για τον διαγωνισμό σου!Έχω βρει ένα σωρό ιδέες για πραγματάκια που θα ήθελα να φτιάξω.
      Προς το παρόν τα σπίρτα πάντως τα έχω για ν'ανάβω το τζάκι μου, αλλά μιλάμε για ΠΟΛΛΑ σπίρτα, άρα μάλλον πρέπει να βρω και κάποια άλλη χρήση. ;-)
      Καλές γιορτές και καλές δημιουργίες! :-)

      Delete
  5. Great idea and I'm sure your sis was very happy!!! Really sweet idea for a loved one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Annuk! I'm glad she liked it too! :-)

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!