Monday, November 23, 2009

A Brand New Start... I hope :-)

This is a journey. A journey that has begun a long, long time ago. Since I can remember myself. 
For years I've been searching within myself to find what it is that I want to do with my life. It was hard, it was complicated, but the answer was there, before my eyes, all along. The only thing that makes me smile, the only thing that makes me happy, the only thing that makes me feel important, the only thing that makes me feel whole, the only thing that I've ever or will ever want to do in my life, with my life, is to create. Create anything that's possible, from any possible material. If I don't know it, I will learn it, I will try it, I will experiment, I will end up with something... anything.

Some drawing from when I was around 10 or 11 years old / Ζωγραφιές από όταν ήμουν 10-11 χρόνων
I've tried a lot of things. But I have a whole lot more to learn and to to discover. I've never done it for profit. I've given away too many things over the years, just for the fun of it, for the joy it brings. But now I'm rethinking. My dream all along, through the years has always been the same, even thought I've kept ignoring it. I would like to turn my dream into a business. A business that I will love. A business that will keep me creative. A business that will include "pleasure". The only thing that I want to do is to make my dream come true.







 Creating while I was in college / Δημιουργίες ενώ σπούδαζα

This  blog will follow my steps until I reach my dream, or just follow my steps through creativity. Who knows, maybe we'll come up with something good after all.
This is a dream. A dream that I want to become a reality. A dream that is becoming a goal and goals are only for achieving. But even if I fail, what's important is the journey and not the destination.





Μια Καινούρια Αρχή....Ελπίζω :-)

Αυτό είναι ένα ταξίδι. Ένα ταξίδι που έχει ξεκινήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.
Για χρόνια, έψαχνα μέσα μου για να βρω τι είναι αυτό που θέλω να κάνω με τη ζωή μου. Ήταν δύσκολο και πολύπλοκο αλλά η απάντηση ήταν εκεί, μπροστά στα μάτια μου, από την αρχή. Το μόνο πράγμα που με κάνει να χαμογελάω, το μόνο πράγμα που με κάνει χαρούμενη, το μόνο πράγμα που με κάνει να νιώθω σημαντική, το μόνο πράγμα που με κάνει να νιώθω ολοκληρωμένη, το μόνο πράγμα που ήθελα ή που θα θέλω να κάνω στη ζωή μου, με τη ζωή μου, είναι να δημιουργώ. Να δημιουργώ οτιδήποτε είναι δυνατόν, από οποιοδήποτε υλικό. Αν δεν το γνωρίζω, θα το μάθω, θα το δοκιμάσω, θα πειραματιστώ, θα καταλήξω με κάτι... οτιδήποτε.

Just for fun


Sea treasures / Θησαυροί της θάλασσας
'Εχω δοκιμάσει πολλά πράγματα. Αλλά έχω πολλά ακόμα να μάθω και να ανακαλύψω. Ποτέ δεν το έκανα με σκοπό το κέρδος. Έχω χαρίσει πολλά πράγματα κατά καιρούς, για πλάκα, μόνο για την ευχαρίστηση του να δίνεις. Αλλά τώρα το ξανασκέφτομαι. Το όνειρό μου από την αρχή, όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάντα το ίδιο, αν και εγώ επέμενα να το αγνοώ. Θα ήθελα να μετατρέψω το όνειρό μου σε επιχείρηση, σε δουλειά. Μια δουλειά που θα αγαπώ. Μια δουλειά που θα με  κρατάει δημιουργική.  Μια δουλειά που θα περιέχει και την "διασκέδαση". Το μόνο που θέλω είναι να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα.

My first doll made of plaster / Η πρώτη μου κούκλα φτιαγμένη από γύψο
Αυτό το blog θα ακολουθήσει τα βήματά μου μέχρι να φτάσω το όνειρό μου, ή απλώς θα ακολουθήσει τα βήματά μου στη δημιουργικότητα. Ποιός ξέρει, ίσως τελικά καταλήξουμε σε κάτι καλό.

Oil & Vinegar / Λάδι & Ξύδι
Αυτό είναι ένα όνειρο. Ένα όνειρο που θέλω να γίνει πραγματικότητα. Ένα όνειρο που γίνεται στόχος και οι στόχοι είναι μόνο για να τους πετυχαίνεις. Αλλά ακόμη κι αν αποτύχω, αυτό που έχει σημασία είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός.

3 comments:

  1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι καλά!
    Έχεις κι εσύ κάποιο blog, γιατί άφησες μήνυμα μόνο με το mail σου. Aν έκανες εγγραφή σαν guest θα μπορούσες να πατήσεις επιπλέον την επιλογή Link to your website ή να κάνεις εγγραφή με OpenID και να προσθέσεις όνομα και website.
    Σ'ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιό σου! :-)

    ReplyDelete
  2. Βρηκα το μπλογκ σας σημερα και ενθουσιάστηκα! Τόσο γλυκά και δημιουργηκά! Χαιρετίσματα στην αγαπημενη μου Κέρκυρα και οτι καλύτερο για σας! Χαιρετίσματα από Αθήνα! 

    ReplyDelete
  3. Βρηκα το μπλογκ σας σημερα και ενθουσιάστηκα! Τόσο γλυκά και δημιουργηκά! Χαιρετίσματα στην αγαπημενη μου Κέρκυρα και οτι καλύτερο για σας! Χαιρετίσματα από Αθήνα! 

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!