Thursday, March 17, 2011

The Story Behind The Picture

The Story Behind The Picture!
Who, where, when, why e.t.c.
Ok, you can laugh as much
as you want to!

Η ιστορία πίσω από την φωτογραφία!
 Ποιός, πού, πότε, γιατί κ.τ.λ.
Οκ, μπορείτε να γελάσετε
όσο θέλετε!

Because Spring is finally here and hopefully to stay!
Γιατί ήρθε επιτέλους η Άνοιξη και ελπίζουμε να μείνει!
Who: Μe.
Where: At our living your in our old house.
When: Some time after my siblings were born.
I suppose it was around August 1984.
I was 3 1/2 years old.
Why: Because I was wearing new clothes!

This photo makes me smile for so many reasons! First of all, it was only a few days after my siblings were born and I was so happy about it! Second of all, my mother's uncle has come to visit us from Athens and has brought me this cute outfit (cute for my eyes at least!) And finally, our wallpaper! As kitschy as it may seem, I really loved it because I was feeling as if I was always into a colorful garden!

Ποιός: Εγώ.
Πού: Στο σαλόνι μας στο παλιό μας σπίτι.
Πότε: Λίγο αργότερα από την γέννηση των αδελφιών μου.
Υποθέτω ότι ήταν κάπου γύρω στον Αύγουστο του 1984.
Ήμουν 3 1/2 χρονών.
Γιατί: Γιατί φορούσα καινούρια ρούχα!

Αυτή η φωτογραφία με κάνει να χαμογελάω για τόσους πολλούς λόγους! Πρώτα απ'όλα, ήταν μερικές μέρες μετά την γέννηση από τα αδέλδια μου και ήμουν τόσο χαρούμενη γι'αυτό! Δεύτερον, ο θείος της μαμάς μου είχε έρθει να μας επισκευθεί από την Αθήνα και μου είχε φέρει αυτό το χαριτωμένο συνολάκι (χαριτωμένο τουλάχιστον στα μάτια μου!) Και τέλος, η ταπετσαρία μας! Όσο κιτς κι αν φαίνεται, τη λάτρευα γιατί πάντα ένιωθα σαν να βρισκόμουν σε έναν πολύχρωμο κήπο!
Check the previous here.
Δείτε την προηγούμενη εδώ.
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!