Thursday, March 10, 2011

The Story Behind The Picture

The Story Behind The Picture!
Who, where, when, why e.t.c.
Ok, you can laugh as much
as you want to!


Η ιστορία πίσω από την φωτογραφία!
 Ποιός, πού, πότε, γιατί κ.τ.λ.
Οκ, μπορείτε να γελάσετε
όσο θέλετε!

Carnival season may be over but
I have one last photo to show you.
Η περίοδος του Καρναβαλιού μπορεί να τελείωσε αλλά
έχω μια τελευταία φωτογραφία να σας δείξω.
Who: Me as Little Red Riding Hood and my dad.
Where: In the streets of Corfu.
When: My first Carnival season in 1982.
Why: Because it has been the very first time
that I was dressed up and I was SO CUTE! :-)

Ποιός: Εγώ σαν Κοκκινοσκουφίτσα και ο μπαμπάς μου.
Πού: Στους δρόμους της Κέρκυρας
Πότε: Το πρώτο μου Καρναβάλι το 1982.
Γιατί: Γιατί ήταν η πρώτη φορά που μασκαρευόμουν
και ήμουν ΤΟΣΟ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ! :-)

Of course I don't have any memory of that day. I was too little to remember but that picture always makes me smile because I was so tiny and look so happy weaving my little basket back and forth. ADORABLE!

Φυσικά δεν έχω καμμία ανάμνηση από αυτή τη μέρα. Ήμουν πολύ μικρή για να θυμάμαι αλλά αυτή η φωτογραφία πάντα με κάνει να χαμογελάω γιατί ήμουν τόσο μικροσκοπική και φαίνομαι τόσο χαρούμενη κουνώντας το καλαθάκι μου πάνω-κάτω. ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗ!
Check the previous here.
Δείτε την προηγούμενη εδώ.


post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!