Thursday, March 24, 2011

The Story Behind The Picture

The Story Behind The Picture!
Who, where, when, why e.t.c.
Ok, you can laugh as much
as you want to!

Η ιστορία πίσω από την φωτογραφία!
 Ποιός, πού, πότε, γιατί κ.τ.λ.
Οκ, μπορείτε να γελάσετε
όσο θέλετε!
Who: Μe and my bother.
Where: At our living your in our old house.
When: I can't really tell. Maybe I was 4 and he was 1?
Why: Because we looked so cute watching together tv.

This picture looks so tender. I really like it because that was exactly the feeling that I've had for my siblings (and STILL HAVE!). It's also so cute because my brother is wearing the top of the truck suit I'm wearing because it didn't fit me anymore. Like two pieces that make a whole! ;-)

Ποιός: Εγώ και ο αδερφός μου.
Πού: Στο σαλόνι μας στο παλιό μας σπίτι.
Πότε: Δεν μπορώ να πω με ακρίβεια.
Ίσως εγώ ήμουν 4 κι αυτός 1;
Γιατί: Γιατί ήμασταν τόσο χαριτωμένα
βλέποντας μαζί τηλεόραση.

Αυτή η φωτογραφία είναι δείχνει τόσο τρυφερή. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί αυτό ακριβώς είναι το συναίσθημα που είχα για τ'αδέρφια μου (και ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ!). Είναι επίσης τόσο χαριτωμένη γιατί ο αδερφός μου φοράει το πάνω μέρος της φόρμας που φοράω κι εγώ, γιατί πλέον δεν μου έκανε. Σαν δύο κομμάτια που φτιάχνουν ένα ολόκληρο! ;-)
Check the previous here.
Δείτε την προηγούμενη εδώ.
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!