Thursday, March 10, 2011

7 Secrets! Shhhhh....

Chryssa from A Dog's Dream has invited me to play this game and share 7 secrets about me. It's similar to some other online games that you have to share things about you but I thought it would be fun to participate in this also. So, here goes!

Η Χρύσα από το A Dog's Dream με προσκάλεσε να παίξω αυτό το παιχνίδι και να μοιραστώ 7 μυστικά μου. Είναι παρόμοιο με μερικά άλλα διαδυκτιακά παιχνίδια όπου μοιράζεσαι κάποια πράγματα για τον εαυτό σου αλλά σκέφτηκα ότι θα είχε πλάκα να συμμετέχω και σε αυτό. Πάμε λοιπόν!

1. My favorite food is Carbonara. I can't eat a normal portion though, I'm eating it until I want to throw up! I don't know what's wrong with me, I only do this with this particular food, maybe because I like it so much?
2. I'm not really a morning person. I don't function well early in the morning.
3. In order to fall asleep I HAVE TO lay on my left side for a while and then turn on my right or else I could toss and turn until dawn!
4. I used to make some strange combinations with my food. I have had french fries with ice cream and chips with chocolate syrup. In fact I really liked them, maybe I should try them again one of these days? Hmmm...
5. I CAN'T SLEEP if my bed isn't well made, you know the proverb "You're making your own bed"? Well, mine has to be also RIGHT made, meaning that my sheets and blankets are facing THE RIGHT WAY! (I sound like Monica from Friends!)
6. Too often things are getting ALIVE  in my refrigerator. Disgusting, I know!
7. I have cold hands but a warm heart! ;-)

1. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι η Καρμπονάρα. Δεν μπορώ όμως να φάω μια συνηθισμένη μερίδα, τρώω μέχρι να θέλω να ξεράσω! Δεν ξέρω τι τρέχει μ'εμένα, αυτό το κάνω μόνο με αυτό το συγκεκριμένο φαγητό, ίσως επειδή μου αρέσει τόσο πολύ;
2. Δεν είμαι και πολύ πρωινός τύπος. Δεν λειτουργώ και πολύ καλά πολύ νωρίς το πρωί.
3. Για να μπορέσω να κοιμηθώ ΠΡΕΠΕΙ να ξαπλώσω για λίγο στην αριστερή μου πλευρά και μετά να γυρίσω στην δεξιά αλλιώς μπορεί και να στριφογυρίζω μέχρι το πρωί!
4. Συνήθιζα να κάνω περίεργους συνδυασμούς με το φαγητό μου. Έχω φάει τηγανιτές πατάτες με παγωτό και πατατάκια με σιρόπι σοκολάτα. Στην πραγματικότητα μου άρεσαν πολύ, ίσως θα πρέπει να τα ξαναδοκιμάσω μια από αυτές τις μέρες; Χμμμ...
5. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ αν το κρεβάτι μου δεν είναι καλά στρωμένο, ξέρετε την παροιμία "Όπως έστρωσες, έτσι θα κοιμηθείς"; Ε, λοιπόν το κρεβάτι μου πρέπει να είναι και ΣΩΣΤΑ στρωμένο, που σημαίνει ότι τα σεντόνια και οι κουβέρτες μου πρέπει να είναι προς την ΣΩΣΤΗ ΜΕΡΙΑ! (ακούγομαι σαν την Μόνικα από Τα Φιλαράκια!)
6. Πολύ συχνά πράγματα ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ μέσα στο ψυγείο μου. Αηδία, το ξέρω!
7. Έχω κρύα χέρια αλλά ζεστή καρδιά! ;-)

Now I invite 7 others to play along:
but you can participate too anyway if you want to.

Τώρα προσκαλώ 7 ακόμη να παίξουν:
αλλά μπορείτε να συμμετέχετε κι εσείς
έτσι κι αλλιώς αν θέλετε.
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!