Tuesday, March 08, 2011

CARNIVAL 2011

Here I am again! Did you miss me? I did! I felt like I was totally disconnected from the world without internet. Maybe I am addicted?
Well, the things I've done. The last few days the weather has been awful, too much rain and my mood on the ground but on Sunday we've decided to brush off the blues and have some fun! It was the last Sunday of Carnival after all. So, we dressed up and went out. Enjoy!

Εδώ είμαι πάλι! Σας έλειψα; Εμένα πολύ! Ένιωσα σαν να ήμουν εντελώς αποκομμένη από τον κόσμο χωρίς ίντερνετ. Ίσως είμαι εθισμένη;
Λοιπόν, τι έκανα αυτές τις μέρες. Τις τελευταίες μέρες ο καιρός ήταν χάλια, πολλή βροχή και η διάθεσή μου στο πάτωμα αλλά την Κυριακή αποφασίσαμε να τινάξουμε από πάνω μας τη μαυρίλα και να διασκεδάσουμε λίγο! Στο κάτω-κάτω ήταν και η τελευταία Κυριακή της αποκριάς. Έτσι, ντυθήκαμε και βγήκαμε. Απολαύστε!
I was something like a Disco Queen and Stathis was a gypsy, although he reminded me more of a Colombian Drug Dealer, directly from the plantation! hahaha

Εγώ ήμουν κάτι από Βασίλισσα της Ντίσκο και ο Στάθης γύφτος, αν κι εμένα μου θύμιζε περισσότερο Κολομβιανό Έμπορο Ναρκωτικών, κατευθείαν από τη φυτεία! χαχαχαχα
Shirt, T-shirt and golden chain.
Πουκάμισο, φανελάκι και χρυσή αλυσίδα.
Unzipped trousers.
Παντελόνι ξεκούμπωτο.
Red football socks on top of the trousers.
Κόκκινη αθλητική ποδοσφαιρική κάλτσα πάνω από το παντελόνι.

On Monday we went to some friends' house and had lunch there. We didn't fly a kite or anything. It was sunny but too windy and cold so we preferred to stay in. We had fun though! :-)

Την Δευτέρα πήγαμε στο σπίτι κάποιων φίλων για φαγητό. Δεν πετάξαμε χαρταετό ή τίποτα απ'όλα αυτά. Είχε ήλιο αλλά και πολύ αέρ ακαι κρύο κι έτσι προτιμήσαμε να μείνουμε μέσα. Παρόλα αυτά περάσαμε πολύ καλά!

What did you do this weekend?
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!