Friday, June 24, 2011

Cute Garden Scenes

I have a goal for this Summer (ok, it's the same goal as last year). This year I hope that I'll make it since I'm less busy. My goal for this Summer is to makeover my garden and finally be able to enjoy some warm Summer nights out in the breeze.
So, I've been collecting some ideas for a little bit of inspiration. Here are some things that I like but this doesn't mean that all of them can fit in my backyard. Well, my imagination can run wild, right?
My very own private mini cinema?! YES PLEASE!!!
Ένας δικός μου ιδιωτικός μίνι κινηματογράφος;
ΝΑΙ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!
Oh, how I'd want to lay here!!!
Ω, πόσο θα ήθελα να ξαπλώνω εδώ!!!
Love these pillows.
Μου αρέσουν πολύ αυτά τα μαξιλάρια.
Lovely lanterns.
Υπέροχα φαναράκια.
That would be ideal!!!
Αυτό θα ήταν ιδανικό!!!
/images/locs/5566/max/oak-hill_52.jpg
Perfect idea for recycling and reusing old wooden shutters.
Τέλεια ιδέα για να ανακυκλώσεις και να επαναχρησιμοποιήσεις
παλιά ξύλινα παραθυρόφυλλα.
This is something that I may actually use in my garden.
Αυτό είναι κάτι που μάλλον θα το χρησιμοποιήσω για τον κήπο μου.
What a great idea? Reminds me of Summer camp.
Τι ωραία ιδέα; Μου θυμίζει καλοκαιρινή κατασκήνωση.
No words. Just perfect!
Χωρίς λόγια. Απλά τέλειο!
More Summer camp.
Κι άλλη κατασκήνωση.
Those vintage furniture are amazing!
Αυτά τα παλιά έπιπλα είναι απίστευτα!
ΙΝ LOVE!!!
ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑ!
Έχω ένα στόχο γι'αυτό το Καλοκαίρι (οκ, είναι ο ίδιος στόχος με πέρσι). Φέτος ελπίζω να τα καταφέρω μια και δεν είμαι τόσο απασχολημένη. Ο στόχος μου για φέτος το Καλοκαίρι είναι να φτιάξω τον κήπο μου και επιτέλους να μπορω να απολαμβάνω τα ζεστά καλοκαιρινά βράδια έξω στην δροσιά.
Γι'αυτό μαζεύω ιδέες για να εμπνευστώ. Εδώ έχω μερικές που μου αρέσουν πολύ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα χωρούσαν όλες στον κήπο μου. Η φαντασία μου μπορεί να οργιάζει όμως, έτσι δεν είναι;
A cozy corner.
Μια ευχάριστη γωνιά.
Εxotic.
Εξωτικό.
Yes, a swimming pool would also be nice.
Ναι, δεν θα έλεγα όχι και σε μια πισίνα.
A private hide away?!
Μια ιδιωτική κρυψώνα;!
backyard playhouse Fresh Ideas for Outdoor Play
You must be kidding, right?! I WANT THIS!!!!
Κάνετε πλάκα, έτσι;! ΤΟ ΘΕΛΩ!!!!
I think that I'll be close to those two pictures.
Νομίζω ότι θα πλησιάσω αυτές τις δύο εικόνες.
1
2
3
4
5
(1,2,3,4,5. I've had them saved in my computer for ages.
If you happen to know the original source send me a message
so I can link back properly)
(1,2,3,4,5. Τις έχω αποθηκευμένες στον υπολογιστή μου χρόνια.
Αν τυχαίνει να ξέρετε την αυθεντική πηγή στείλτε μου ένα μήνυμα)
Do you have other cute ideas
for a garden makeover?
Έχετε άλλες χαριτωμένες ιδέες
για ανακαίνιση κήπου;
post signature

16 comments:

  1. Όπως λένε, από το ολότελα... Είναι ωραίο όμως να φαντάζεσαι και να ονειρεύεσαι! ;-)

    ReplyDelete
  2. φανταστικοί κήποι!!!! σε κάνουν να ονειρεύεσαι ξύπνιος (αγαπημένη μου ασχολία).... θα πρέπει να περιοριστώ στη βεράντα μου :P 
    xxx
    christina

    ReplyDelete
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά! Ελπίζω τελικά να βρω τον χρόνο και να το υλοποιήσω. :-)

    ReplyDelete
  4. αχ τι ωραίες φωτογραφίες! αγαπώ τους κήπους τοσο πολύ, σου εύχομαι να τον πετύχεις φέτος τον στόχο! ;)

    kiss
    marietta

    ReplyDelete
  5. Με λίγη καλή θέληση όλα μπορούν να προσαρμοστούν στις εκάστιτε συνθήκες. ;-)
    Φιλιά! :-)

    ReplyDelete
  6. Φοβερές ιδέες όλες, κάποιες εφικτές και κάποιες όλες δυστυχώς όχι.... φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  7. Πραγματικά, με πόσο απλά υλικά μπορεί κανείς να κάνει θαύματα! Ελπίζω να καταφέρω να προσαρμόσω κάποιες από αυτές τις ιδέες και στον δικό μου χώρο. Όσο για'σένα, θέληση και φαντασία να υπάρχει και πιστεύω ότι ακόμη και ένα μπαλκονάκι μπορεί να μοιάζει με Παράδεισο! ;-)
    Φιλία!

    ReplyDelete
  8. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω έστω να πλησιάσω σε κάτι παρόμοιο. :-)

    ReplyDelete
  9. Καλα, δεν υπαρχουν!!!! Τωρα αυτο σκεφτομουν.... με καποιες μικρες (ή λιγο μεγαλυτερες!) πινελιες ποσο μπορει να μεταμορφωθει ενας χωρος...σε παραδεισο!!!!Merci για το υπεροχο ταξιδι φαντασιας....γιατι στην πραγματικοτητα δεν με βλεπω να αποκτω τετοιες lovely γωνιές! kisses !

    ReplyDelete
  10. ΩΡΑΙΕΣ ΙΔΕΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Αυτό θα πει ένας μικρός παράδεισος στην αυλή του σπιτιού σου. ;-)
    Ελπίζω φέτος να το πλησιάσω λίγο, αλλιώς θα συνεχίσω να χαζεύω ονειρικούς κήπους στο internet. :-)

    ReplyDelete
  12. Pwpw ola ena kai ena einai...oneirika merhhhhh...magika!!!Thelw kai gwwwwww...lugm lugm!!!

    ReplyDelete
  13. Καλημέρα και σ'εσένα! Σ'ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά. Ελπίζω μέχρι το τέλος του καλοκαιριού να έχω καταφέρει να υλοποιήσω μερικές από αυτές. :-)

    ReplyDelete
  14. χαχαχα ΜΑΚΑΡΙ να ήταν!!! Αν είχα τέτοιο κήπο και my own private mini cinema δεν θα το κουνούσα από εκεί! ;-)

    ReplyDelete
  15. Καλη σου μέρα γλυκειά μου!!!!!! Υπέροχες προτάσεις διακόσμησης, μου έδωσες καταπληκτικές ιδέες!!!!!! Να΄σαι καλά. Φιλιά.

    ReplyDelete
  16. Βαλτη είσαι?Στην αρχη νομιζα οτι στην πρωτη φωτο ηταν η αυλη σου!!!!I wish!!!:D

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!