Tuesday, June 28, 2011

My Serendipity Creations Scrapbooking Workshop

Yesterday I went by Alex's house from My Serendipity Creations. She organized her first Scrapbooking Workshop and I was really excited to take part on it. I may have practiced on my own a thing or two but it's better to learn from the best! ;-)
This time we started with something simple. Two different style cards. She gave us the supplies and based on her sample we improvised. I haven't got photos of what the others made, but I'm sure in a couple of days Alex will have them posted on her blog.
So here are mine:
Χθες πήγα από το σπίτι της Αλέκας από το My Serendipity Creations. Οργάνωσε το πρώτο της Scrapbooking Workshop και ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένη που συμμετείχα σε αυτό. Μπορεί να έχω δοκιμάσει ένα-δυο πράγματα μόνη μου αλλά είναι καλύτερα να μαθαίνεις από τους καλύτερους! ;-)
Αυτή τη φορά ξεκινήσαμε με κάτι απλό. Δύο κάρτες με διαφορετικά στυλ. Μας έδωσε τα υλικά και βασιζόμενες στα δείγματα που είχε φτιάξει αυτοσχεδιάσαμε. Δεν έχω φωτογραφίες από τις δημιουργίες των υπόλοιπων κοριτσιών, αλλά είμαι σίγουρη ότι σε 1-2 μέρες η Αλέκα θα τις έχει ανρτήσει στο blog της.
Εδώ λοιπόν είναι οι δικές μου:
Ok, I maybe I've put a little TOO MUCH of everything!
Οκ, ίσως να χρησιμοποίησα λίγο ΠΑΡΑΠΑΝΩ από τα πάντα!

We really had fun and I'm sure Alex's Scrapbooking Workshops
will be a huge success because she's really talented and
knows all the tips and tricks!

Περάσαμε πραγματικά πολύ ωραία και είμαι σίγουρη ότι
τα Scrapbooking Workshops της Αλέκας θα έχουν μεγάλη επιτυχία
γιατί είναι πραγματικά ταλαντούχα και ξέρει όλα τα κόλπα!

Do you like my cards?
Σας αρέσουν οι κάρτες μου;
post signature

10 comments:

  1. χαχαχα Σ'ευχαριστώ! Μου πάει και το Scrapbooking αλλά τι θα πρωτοφτιάξω δεν ξέρω! Προσπαθώ να περιοριστώ λίγο έστω σε ένα-δύο αντικείμενα γιατί σε λίγο θα θέλω άλλο ένα σπίτι για να αποθηκεύω όλα τα διαφορετικά υλικά που θα θέλω να χρησιμοποιώ! :-D
    I love Alex too! Είναι η καλύτερη δασκάλα! :-)

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ! Η Άλεξ είναι η καλύτερη δασκάλα! ;-)

    ReplyDelete
  3. Thank you! Alex is A MASTER of Scrapbooking! ;-)

    ReplyDelete
  4. Elaaaaa re einai poluuu omorfa auta pou eftiakses!!Sou paei kai to scrapbooking telika-exeis talento!!We loooove Alex!!Einai polu talantouxa!!

    Filiaaaa

    ReplyDelete
  5. πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!!
    μπράβο σας και μπράβο στην Αλεξ που το οργάνωσε!!!!!

    ReplyDelete
  6. Fabulous job!!!!!!!! love your cards....and yes you have the best teacher!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Σ'ευχαριστώ! Στο επόμενο μπορείς να συμμετάσχεις κι εσύ. :-)

    ReplyDelete
  8. Εμείς ευχαριστούμε! Άντε και στα επόμενα τώρα. Α! Και ελπίζω να μην δείξεις τις δικές μου χάλια φωτογραφίες,ε?! ;-)
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. πολυ ομορφες ειναι!!!ζηλευωωωω

    ReplyDelete
  10. Thank you!!!!!!(Very big smile!)
    Ησασταν ολες πολύ δημιουργικες και τελεια παρεα!!!:D
    Συντομα περισσοτερες φωτογραφιες!!!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!