Wednesday, February 15, 2012

For My Valentine ❤

I'm not so into celebrating Valentine's Day but it's a good excuse for making something nice for my bo-boy. We didn't do much. He brought me flowers, we ordered pizza and stayed home, watching a movie, cocooning.  Nothing better on a cold, rainy night. And here's what I made for him.
Δεν είμαι και τόσο του να γιορτάζω την μέρα του Αγίου Βαλεντίνου αλλά είναι μια καλή δικαιολογία για να φτιάξω κάτι όμορφο για το bo-boy μου. Δεν κάναμε τίποτα ιδιαίτερο. Μου έφερε λουλούδια, παραγγείλαμε πίτσα και μείναμε σπίτι, είδαμε ταινία και χουχουλιάσαμε αγκαλίτσα. Τίποτα καλύτερο για μια κρύα, βροχερή νύχτα. Και αυτό ήταν το δωράκι μου γι'αυτόν.
Two empty match boxes glued together, with a heart patterned ribbon all over them. The secret is inside. Two pieces of the same puzzle, one for me and one for him. When you put the pieces together you create a whole heart.
Δύο άδεια κουτάκια από σπίρτα κολλημένα μαζί, με μια κορδέλα γεμάτη καρδούλες γύρω τους. Το μυστικό βρίσκεται μέσα. Δύο κομμάτια από το ίδιο puzzle, ένα για'μένα και ένα γι'αυτόν. Όταν βάλεις τα δύο κομμάτια μαζί σχηματίζεται μια καρδιά.
Isn't it cute?
Yeah, I thought so too. ;-) 
Δεν είναι χαριτωμένο;
Ναι, αυτό σκέφτηκα κι εγώ. ;-) 

So, what did you do last night?
Εσείς τι κάνατε χθες;
post signature

Note:
DON'T FORGET to add your BLOG ADDRESS too when you leave a comment.
See my tutorial for more details.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ να προσθέτετε και την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ όταν αφήνετε το σχόλιό σας.
Δείτε το tutorial για περισσότερες λεπτομέρειες.

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!