Monday, March 26, 2012

Anzouya Is Back In Business

Yes, you've heard that right! I'm back and I'm here to stay! ;-) The BIG NEWS that I was talking you about can now be revealed. 
First of all, I now have my own domain name so that it'd be easier for anyone to find my blog. So, no more anzouyaspool.blogspot.com (it still works, but it's not necessary to remember all this), welcome Anzouya.com! But that's not all...
A new line of Retro Magazine Covers Purses is ready to be released and I'm SOOOO HAPPY about it! I've put lots of love in creating each and everyone of them and I'm really proud of myself. I hope - no, sorry, I KNOW! - that everyone will love them as much! :-)
Plus, I have already put them in a shop here in Corfu! A friend of mine has a boutique of clothes (In Love, that's the name of the boutique) and she has agreed to have my purses there. I'M SO EXCITED!!!!
So, with no further ado, here are some of my new purses. In the next couple of days they'll all be up in my DaWanda Shop too. I'll keep you posted.
Tell me what you think! :-)
Ναι, καλά ακούσατε! Επέστρεψα και ήρθα για να μείνω! ;-) Τα ΜΕΓΑΛΑ ΝΕΑ που σας έλεγα μπορούν τώρ ανα αποκαλυφθούν.
Πρώτα απ'όλα, τώρ απια έχω το δικό μου domain name ώστε να είναι ευκολότερο να μπορεί κανείς να βρει το blog μου. Γι'αυτό όχι πια anzouyaspool.blogspot.com (θα συνεχίζει να λειτουργεί, αλλά δεν θα είανι πια απαραίτητο να θυμάται κανείς όλο αυτό), καλωσορίστε το Anzouya.com! Αλλά δεν είναι μόνο αυτό...
Μια καινούρια σειρά από Τσάντες με Ρετρό Εξώφυλλα Περιοδικών είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει και είμαι ΤΟΟΟΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ γι'αυτό! Κάθεμία τους είναι φτιαγμένη με πολλή αγάπη από έμενα και νιώθω πολύ υπερήφανη. Ελπίζω - όχι, συγνώμη, ΞΕΡΩ! - πως και άλλοι θα τις αγαπήσουν τόσο όσο κι εγώ! :-)
Επιπλέον, τις έχω βάλει ήδη σε ένα μαγαζί εδώ στην κέρκυρα! Μια φίλη μου έχει κατάστημα με ρούχα (το In Love, αυτό είναι το όνομα του μαγαζιού) και συμφώνησε να έχει και τις τσάντες μου εκεί. ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ!!!
Γι'αυτό, χωρίς άλλη καθυστέρηση, εδώ είναι μερικές από τις καινούριες μου τσάντες. μέσα στις επόμενες μέρες θα τις ανεβάσω και στο DaWanda Shop μου. θα σας κρατώ ενήμερους.
Πείτε μου τη γνώμη σας! :-)
post signature

Note:
DON'T FORGET to add your BLOG ADDRESS too when you leave a comment.
See my tutorial for more details.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ να προσθέτετε και την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ όταν αφήνετε το σχόλιό σας.
Δείτε το tutorial για περισσότερες λεπτομέρειες.

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!