Friday, August 24, 2012

She Believed She Could So She Did!

I've made myself a mini wallet. I've printed two quotes that speak to my heart and each time I read them make me feel really optimistic about the future. Just like some kind of brainwash for every day motivation.
Ok, now I'm sure! "My dream job does not exist, I must create it!" and "I believe that I can so I will!" ;-)
Would you tell me one quote that
speaks right to your heart?
Έφτιαξα για 'μένα ένα μικρό πορτοφολάκι. Τύπωσα δύο ρητά που μιλάνε στην καρδιά μου και κάθε φορά που τα διαβάζω με κάνουν να νιώθω πραγματικά αισιόδοξη για το μέλλον. Κάτι σαν πλύση εγκεφάλου, μια καθημερινή ώθηση.
Οκ, τώρα είμαι σίγουρη! "Η δουλειά των ονείρων μου δεν υπάρχει, πρέπει εγώ να την δημιουργήσω!" και " Πιστεύω ότι μπορώ γι'αυτό και θα το κάνω!" ;-)
Θα μου λέγατε ένα ρητό που μιλάει
κατευθείαν στην καρδιά σας;

post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!