Wednesday, December 09, 2009

INSPIRATION BOOK

Hello, hello! I hope everyone is doing fine. I'm ok, although I'm a little bit grumpy because of the weather. It's raining...AGAIN! And the bad thing here is that once it begins, it forgets to stop! :-P Oh, well, we've learned to live with it...
The news is that I've created a Twitter account (eventhough I'm not yet really familiar with it) and I'm starting an Inspiration Book (photo taken from Run With Scissors). I'm lending the idea from the Style School with Elsie & LA, since I won't be able to participate in that. Although I would LOOOOOVE that! I'm sure they'll be doing a terrific job. They are so creative and inspiring. I'm so jealous of all the Style School Students!
So, here are a few pics of my book... it's doing its first steps and has a really long way to go, but I like it anyway.


 





The "words to describe me" needs editing, but I'm not really good at describing myself. I like doing things rather than talking about them. Also my favorite movies & books... I have to think it through because I have the memory of a goldfish! Oh, well... eventually.
In this book I'm planning to record every thought and every  design that comes into my head regarding creativity. I hope it will help me in many ways. We will see...
Have a lovely day!


  


ΒΙΒΛΙΟ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ

Γειά σας, γειά σας! Ελπίζω όλοι να είστε καλά. Εγώ είμα καλά, αν και είμαι λίγο γκρινιάρα εξαιτίας του καιρού. Βρέχει... ΠΑΛΙ! Και το κακό εδώ είναι ότι όταν ξεκινάει, ξεχνάει να σταματήσει! :-Ρ Ω! Τέλος πάντων, έχουμε μάθει να ζούμε με αυτό...
Τα νέα είναι ότι έφτιαξα έναν λογαρισμό στο Twitter (αν και ακόμα δεν είμαι και πολύ εξοικοιωμένη με αυτό) και ξεκινάω και ένα Βιβλίο Έμπνευσης (φωτογραφία απο το Run With Scissors). Δανείζομαι την ιδέα από το Style School with Elsie & LA, μια και δεν θα μπορέσω να συμμετέχω σε αυτό. Αν και θα το ήθελα ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ αυτό! Είμαι σίγουρη ότι θα κάνουν τέλεια δουλειά. Είναι τόσο δημιουργικές και εμπνευσμένες. Ζηλέυω όλους τους μαθητές τους!
Εδώ έχω μερικές εικόνες από το βιβλίο μου...κάνει ακόμα τα πρώτα του βήματα και έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά του, αλλά μου αρέσει έτσι κι αλλιώς.


 
 
 
 
 
 
 
Το "λέξεις που με περιγράφουν" χρειάζεται  συμπλήρωση, αλλά δεν είμαι πολύ καλή στο να περιγράφω τον εαυτό μου. Μου αρέσει περισσότερο να κάνω πράγματα παρά να μιλά γι'αυτά. Επίσης οι αγαπημένες μου ταινιές και βιβλία... πρέπει να το σκεφτώ γιατί έχω τη μνήμη χρυσόψαρου! Τέλος πάντων... κάποια στιγμή.
Σε αυτό το βιβλίο σχεδιάζω να καταγράψω κάθε σκέψη και σχέδιο που μου έρχεται στο μυαλό σε σχέση με την δημιουργικότητα. Ελπίζω να με βοηθήσει με πολλούς τρόπους. Θα το δούμε...


2 comments:

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!