Monday, March 08, 2010

Creative Weekend

Hello again. How are you today? I hope you've had a wonderful weekend. Mine has been really creative and fun. First of all I've added some more details to my Indie Biz Workbook and have started working on the first session.
Despite that, on Sunday I've attented a workshop about Easter Creations. To tell you the truth, I didn't learn something new, but I liked the idea of going somewhere like that and create along with others. It was so much fun and I really enjoyed it. I'm even thinking that I should try teaching something like that one day! After all, I have 5 years experience on teaching crafts to children (I work as a part time teacher in elementary schools for the subject of Art) and I've been crafting all my life. It's the only thing that I feel I'm really good at.Who knows...
So, how was your weekend?




Δημιουργικό Σαββατοκύριακο
Γειά σας και πάλι. Πώς είστε σήμερα; Ελπίζω όλοι να είχατε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο. Το δικό μου ήταν πολύ δημιουργικό και διασκεδαστικό. Πρώτα απ'όλα πρόσθεσα μερικές λεπτομέρειες στο Indie Biz Workbook μου και ξεκίνησα την πρώτη εργασία.
 
Ανεξάρτητα από αυτό, την Κυριακή πήγα σ'ένα εργαστήριο για Πασχαλινές Δημιουργίες. Για να πω την αλήθεια, δεν έμαθα τίποτα καινούριο, αλλά μου άρεσε η ιδέα να πάω σε κάτι τέτοιο και να δημιουργήσω μαζί με άλλους. Είχε πολλή πλάκα και το διασκέδασα πάρα πολύ. Αφού σκέφτομαι ότι θα έπρεπε να διδάξω κι εγώ κάτι τέτοιο κάποια μέρα! Έτσι κι αλλιώς, έχω 5 χρόνια εμπειρία στο να διδάσκω χειροτεχνίες σε παιδάκια (δουλεύω ωρομίσθια σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία στο μάθημα των Εικαστικών) και ασχολούμαι με τις χειροτεχνίες όλη μου τη ζωή. Είναι το μόνο πράγμα που νιώθω ότι είμαι καλή. Ποιός ξέρει...
Λοιπόν, πώς περάσατε το Σαββατοκύριακό σας;


4 comments:

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!