Monday, August 01, 2011

30 Days Photo Challenge August 2011_Day 1

Hello, hello! Happy 1st of the month everyone and have a lovely week!
This is the first day of the 30 Days Photo Challenge August 2011
as I've mentioned before.
So, Day 1 is about a self portrait, and here's mine.
Yes, I'm a red head now, but I haven't a proper photo to show it yet.
Γειά σας, γειά σας! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα σε όλους!
Αυτή είναι η πρώτη μέρα από το 30 Days Photo Challenge August 2011
όπως ανέφερα και νωρίτερα.
Η πρώτη μέρα αναφέρεται σε μια φωτογραφία-πορτραίτο
και αυτή είναι η δικιά μου. Ναι, είμαι πια κοκκινομάλλα, αλλά δεν έχω ακόμη
καμμία καλή φωτογραφία να δείξω.
In other news... Today was my first day at Summer Camp. We started a little late this year, but better late than never, right? So, I may be the worst follower of the 30 Day Photo Challenge (I'm so glad that some of you are willing to take the challenge and participate!) because I'll be exhausted running around all day (although today was a really good day - THANK GOD!!!!). I'll be following all of you though. :-)
Have A Lovely Day!
Άλλα νέα... Σήμερα ήταν η πρώτη μου μέρα στην Κατασκήνωση. Ξεκινήσαμε λίγο αργά φέτος, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ, έτσι δεν είναι; Γι'αυτό ίσως να είμαι η χειρότερη  στο να ακολουθήσω την 30 Day Photo Challenge (είμαι τόσο χαρούμενη που κάποιες από εσάς είναι ρπόθυμες να δεχτούν την πρόκληση και να λάβουν μέρος!) γιατί θα είμαι εξουθενωμένη τρέχοντας γύρω-γύρω όλη μέρα (αν και σήμερα ήταν μια πάρα πολύ καλή μέρα - ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!!!!). Θα σας παρακολουθώ όμως όλες σας. :-)
Να έχετε μιαν υπέροχη μέρα!


post signature

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!