Tuesday, December 20, 2011

My Home Decoration For Christmas

I have finally finished decorating my Christmas tree! YAY! And I'm proud to say that it's all handmade, except of the green flower garland. I'm still trying to decorate the whole house, since it's still quite empty but I've put some Christmas touches here and there.
Επιτέλους τελείωσα το στόλισμα του Χριστουγεννιάτικου δέντρου μου! YAY! Και με περηφάνεια μπορώ να πω ότι είναι όλο χειροποίητο, εκτός από την πράσινη γιρλάντα με τα λουλούδια. Ακόμη προσπαθώ να διακοσμήσω ολόκληρο το σπίτι, μιας και είναι ακόμη αρκετά άδειο αλλά έχω βάλει μερικές Χριστουγεννιάτικες πινελιές εδώ κι εκεί.
My Handmade Christmas Tree.
Το Χειροποίητο Χριστουγεννιάτικο Δέντρο μου.
A centerpiece on my dining table.
Μια γιορτινή σύνθεση στην τραπεζαρία.
 The coffee table in my living room.
The flower and tiny Christmas tree are handmade by me.
Το τραπεζάκι του σαλονιού μου.
Το λουλούδι και το μικροσκοπικό Χριστουγεννιάτικο δέντρο
είναι φτιαγμένα από εμένα.
 The only lamp shade that I have around the house.
Totally handmade with a thin rope and some Christmas embellishments.
Το μοναδικό φωτιστικό που υπάρχει μέσα στο σπίτι.
Εντελώς χειροποίητο με λεπτό σχοινί και μερικά Χριστουγεννιάτικα στολίδια.
The star on my tree is actually a Christmas tree made of crepe paper.
Το αστέρι στο δέντρο μου είναι ένα Χριστουγεννιάτικο
I've made this garland a while back but now
it has found its proper place in my new home.
And that cukoo clock that my sister has bought me it's perfect!
Είχα φτιάξει αυτή τη γιρλάντα αρκετό καιρό πριν
αλλά τώρα βρήκε τη θέση της στο καινούργιο μου σπίτι.
Και αυτό το ρολόι κούκος που μου είχε αγοράσει η αδερφή μου είναι τέλειο!
My fireplace. I LOVE IT!
Το τζάκι μου. ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!
Και οι δημιουργίες μου απο το Red Velvet Summer Camp.

Well, did you enjoy my little Christmas Home Tour?
Have you finished decorating for Christmas?
Any special plans for these days?
Λοιπόν, σας άρεσε η μικρή μου ξενάγηση
στο Χριστουγεννιάτικο σπίτι μου;
Εσείς τελειώσατε με την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση;
Έχετε οργανώσει τίποτα ιδιαίτερο γι'αυτές τις μέρες;
post signature

Note:
DON'T FORGET to add your BLOG ADDRESS too when you leave a comment.
See my tutorial for more details.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ να προσθέτετε και την ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ BLOG ΣΑΣ όταν αφήνετε το σχόλιό σας.
Δείτε το tutorial για περισσότερες λεπτομέρειες.

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!