Monday, January 13, 2014

Do You Love Vintage Cars?

You bet I do!!!
Some of them are the cutest! Too bad that they don't make cars like these any more. Technology may have made giant steps forward, but nothing compares to these beauties! Don't you agree with me?
Εμένα μου αρέσουν πολύ!!!
Μερικά από αυτά είναι τόσο χαριτωμένα! Τι κρίμα που δεν φτιάχνονται πια τέτοια αυτοκίνητα. Η τεχνολογία μπορεί να έχει κάνει τεράστια βήματα μπροστά, αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με αυτές τις ομορφιές! Δεν συμφωνείτε μαζί μου;
While in Berlin, we had to find things to entertain our brother. He's a boy, right? He couldn't care less about museums and art galleries and other boring stuff. So, we discovered the Classic Remise Berlin.The Classic Remise Berlin, a center for vintage cars, was opened in 2003 in a historic tram depot, originally built in imperial times, construction starting in 1899. Now there are garages, services and dealers for classic cars, shops for spare parts, clothing, model cars, accessories and restaurants in this landmark building.
Όσο ήμασταν στο Βερολίνο έπρεπε να βρούμε πράγματα για να διασκεδάσει και ο αδερφός μου. Είναι αγοράκι, σωστά; Δεν τον ενδιαφέρουν ιδιαίτερα τα μουσεία, οι γκαλερί και άλλα τέτοια βαρετά. Έτσι ανακαλύψαμε το Classic Remise Berlin. Είναι ένας χώρος για vintage αυτοκίνητα και άνοιξε το 2003 σε έναν ιστορικό σταθμό τραμ. Τώρα εκεί στεγάζονται γκαράζ, συνεργεία, πωλητές κλασσικών αυτοκινήτων, μαγαζιά ανταλλακτικών, ρούχων, είδη μοντελισμού, αξεσουάρ και εστιατόρια μέσα σε αυτό το κτήριο ορόσημο.
I thought it would be boring. Noooo, it was AMAZING!!!
All these increbible vintage cars, all gathered in 16000 square meters and in a perfect -I mean PERFECT!- condition!
Νόμιζα ότι ίσως θα ήταν βαρετό για'μένα. Όοοοχι, ήταν υπέροχο!!
Όλα αυτά τα απίστευτα παλιά αυτοκίνητα, όλα συγκεντρωμένα σε 16000 τετραγωνικά μέτρα και σε άριστη -πραγματικά ΑΡΙΣΤΗ!- κατάσταση.
Yes, I'm short, but these old gangster's cars are HUGE!
Ναι, είμαι κοντή, αλλά αυτά τα γκανγκστερικά αυτοκίνητα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!




 Three wheel, topless and all covered in leather. Are you kidding me?!
Τρίκυκλο, με οροφή και όλο δερμάτινο. Πλάκα μου κάνεις;!
This could be batmobile.
Αυτό θα μπορούσε να είναι το αυτοκίνητο του μπάτμαν.
Ok, this may be the cutest car that has ever existed!
It's a BMW 300 Isetta and I LOVE IT!!!
Οκ, αυτό πρέπει να είναι το πιο όμορφο αυτοκινητάκι που υπήρξε ποτέ!
Είναι ένα BMW 300 Isetta και το ΛΑΤΡΕΥΩ!!!


This turquoise car on the right is actually a boat car
(yes, things like that didn't exist only in movies).
Αυτό το γαλάζιο αυτοκίνητο στα δεξιά είναι στην πραγματικότητα ένα πλωτό αυτοκίνητο. (ναι, κάτι τέτοια τελικά δεν υπάρχουν μόνο στις ταινίες).
My brother kept making fun of me.
"No, I'm not that short! Those cars are enormous!"
Ο αδερφός μου με κορόιδευε συνέχεια.
"Όχι, δεν είμαι τόσο κοντή! Αυτά τα αυτοκίνητα είναι τεράστια!"
This van has stolen my heart.
Isn't it adorable?
Αυτό το βανάκι μου έκλεψε την καρδιά.
Δεν είναι τέλειο;

Aren't vintage cars the best?
Δεν είναι τέλεια τα παλιά αυτοκίνητα;
Follow on Bloglovin

6 comments:

  1. Αν και είμαι άσχετη με τα αυτοκίνητα, εμφανισιακά είναι όλα... υπέροχα!!!! Αυτό το μικρούλι μάλιστα είναι και στα μέτρα μου :P Μπορούσες να το χωρέσεις και σε βαλίτσα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά, από τεχνολογία δεν είναι ότι έχω κι εγώ ιδέα. Γι'αυτό με εντυπωσιάζει περισσότερο η εμφάνιση πάρα όλα τα άλλα. Ο αδερφός μου εννοείται πως "εκτίμησε" περισσότερο άλλα μοντέλα. ;-)

      Delete
  2. α σε ευχαριστουμε για αυτην την ωραια αναρτηση να εισια καλα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ κι εγώ. Χαίρομαι που σου άρεσε. :-)

      Delete
  3. Τι φοβερή που είνια η φωτογραφία με εσένα σχεδόν να αγκαλιάζεις το γαλάζιο αμαξάκι!!!!
    αχ τα λατρεύω αυτά τα αμάξια!! Και θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι είναι κρίμα που δεν φτιάχνουν πια αμάξια με τέτοια αισθητική!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μακάρι να με άφηναν να φωτογραφηθώ και μέσα, αυτό θα ήταν ακόμη πιο τέλειο! ;-) Μα, δεν είναι φανταστικά;!

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!