Monday, February 21, 2011

Anzouya's Weekly Crafting Theme - No 2

Hello again! First of all, I'm here to show you my favorite creation that was uploaded to the
Unfortunately there wasn't much participation so I only have to show you two out of two. :-(

Γειά σας και πάλι! Πρώτα απ'όλα, είμαι εδώ για να σας δείξω
την αγαπημένη μου δημιουργία που ανέβηκε στο
Δυστυχώς δεν υπήρξε μεγάλη συμμετοχή κι έτσι έχω μόνο δύο να σας δείξω. :-(
bag
Uploaded by Neraidoula.
Ανεβασμένο από την Neraidoula.
romantic wristlets

Uploaded by A Busy Little Hook.
Ανεβασμένο από την A Busy Little Hook.


Thanks so much for sharing and I hope
eventually more could join!
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που τα μοιραστήκατε και
ελπίζω ότι τελικά θα μπορέσουν να συμμετέχουν
και περισσότεροι!

And now this weeks new theme is:
Και τώρα το θέμα αυτής της εβδομάδας είναι:
It's my birthday, I'm a Pisces so what better theme than that?
Είναι τα γενέθλιά μου, είμαι Ιχθείς άρα
τι καλύτερο θέμα από αυτό;

Let Your Creative Springs Flow &
Let's see what everyone
will come up with!

Αφήστε την πηγή της δημιουργικότητάς σας
να ρεύσει &
Ας δούμε τι θα σκεφτεί ο καθένας!


Check last week's theme here.
Δείτε το θέμα της προηγούμενης εβδομάδας εδώ.
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!