Thursday, February 17, 2011

The Story Behind The Picture

A really funny weekly post! Every week I'll be posting a photo of a favorite memory of the past (including silly embarrassing photos from my early years) and I'll be telling you all about it! The Story Behind The Picture! Who, where, when, why e.t.c.

Ένα πραγματικά αστείο εβδομαδιαίο post. Κάθε εβδομάδα θα αναρτώ μια φωτογραφία από μια αγαπημένη μου ανάμνηση (συμπεριλαμβανομένων χαζών ντροπιαστικών φωτογραφιών από τα νειάτα μου) και θα σας λέω τα πάντα γύρω από αυτήν! The Story Behind The Picture! Ποιός, πού, πότε, γιατί κ.τ.λ.
Ok, you can laugh as much
as you want to!

Οκ, μπορείτε να γελάσετε
όσο θέλετε!
Who: Me, my brother and my grandfather's donkey. :-)
Where: Near my grandparents' house in our village.
When: Hmm... maybe around 1985-1986?
I was 6 and my brother 3.
Why: Just for the fun of it!

Ποιός: Εγώ, ο αδελφός μου και ο γάιδαρος
του παππού μου. :-)
Πού: Κοντά στο σπίτι των παππούδων μου στο χωριό μας.
Πότε: Χμμ... μάλλον γύρω στο 1985-1986;
Πρέπει να ήμουν 6 και ο αδελφός μου 3.
Γιατί: Για πλάκα!
This picture always makes me laugh! My clothes are terrible, I'm posing like a proper village girl near the donkey although that was the closest that I've ever been to it. Too scared to ride an animal! My brother is also a little bit terrified that he might fall, that's why I'm grabbing his leg (or should I say squeezing?! -hahaha).
This picture was taken by my late grandfather. He loved to take picture of us in bucolic sceneries! :-)

Αυτή η φωτογραφία με κάνει πάντα να γελάω! Τα ρούχα μου είναι τραγικά, ποζάρω σαν κανονική χωριατοπούλα δίπλα στο γάιδαρο παρόλο που αυτό είναι το κοντινότερο που έφτασα ποτέ μου. Φοβόμουν πολύ ν'ανέβω πάνω σε ζώο! Ο αδελφός μου είναι επίσης λίγο τρομοκρατημένος μήπως πέσει, γι'αυτό και του έχω αρπάξει το πόδι ( ή καλύτερα του το σφίγγω;! - χαχαχα).
Αυτή η φωτογραφία έχει τραβηχτεί από τον μακαρίτη τον παππού μου. Του άρεσε να μας βγάζει φωτογραφίες σε βουκολικά σκηνικά! :-)
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!