Sunday, February 27, 2011

❤ Favorite Song

Some 80's LOVE!
(although this song has been released in 1991)
Λίγη ΑΓΑΠΗ στα 80's
(αν και αυτό το τραγούδι κυκλοφόρησε το 1991)
A couple of days ago our instructor at the gym
chose this song for some exercises.
I LOVE IT!
Italian songs always make me happy and this one in particular!
Al Bano & Romina Power have been my favorite Italian
singers since I was around 3-4 years old! :-)

Πριν μερικές μέρες στο γυμναστήριο ο γυμναστής μας
διάλεξε αυτό το τραγούδι για μερικές ασκήσεις.
ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ!
Τα ιταλικά τραγούδια πάντα με κάνουν χαρούμενη και ειδικά αυτό!
Οι Al Bano & Roina Power είναι αγαπημένοι μου Ιταλοί τραγουδιστές από όταν ήμουν 3-4 χρονών. :-)

And a bonus track:
Και ένα μπόνους:
I used to sing this song when I couldn't even speak Greek well!
(Ok, I only could sing "Felicita, nana nanananana nananana Felicita" but it seemed to me that I was singing it pretty well! hahahaha)
Isn't it weird how old songs can make us feel so happy?

Τραγουδούσα αυτό το τραγούδι όταν δεν μπορούσα να μιλήσω ούτε Ελληνικά καλά-καλά!
(ΟΚ, μπορούσα μόνο να τραγουδήσω το "Felicita, nana nanananana nananana Felicita" αλλά μου φαινόταν ότι το τραγουδούσα πολύ καλά! χαχαχαχα)
Δεν είναι περίεργο πώς τα παλιά τα τραγούδια μπορούν να μας κάνουν τόσο χαρούμενους;

Check the previous here.
Μπορείτε να δείτε το προηγούμενο εδώ.
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!