Monday, February 21, 2011

Happy Birthday to... ME!

Yes, that's right! Today is my birthday!
A great milestone! I'm turning... 30!
OH, MY GOD! I used to think that by the time I'll be 30 I'll be old! (that was when I was like 10 or something!) So, here I am... 30 and haven't realized a thing! Where have all these years gone? I'm serious! After 25 I've lost track of time! It's not that I'm afraid of getting older (ok, maybe I am a little), it's that people expect from me to feel, act and behave in a certain way and... I'M NOT!
The only thing that makes me sad is that I've been expecting to have already done so many things in my life that I haven't. (no, this doesn't include family and kids mom!) It's never too late they say, but... who knows! I guess Birthdays make me more sad than happy lately. Even sadder than New Year's Eve! Is it only me?
Oh, well, this was supposed to be a happy post!

(found via We Heart It but
I can't find the source)

Can I have this Birthday cake?!
YES, it's a CAKE!!!!

Ναι, σωστά κατάλαβες! Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου!
Ημέρα ορόσημο! Κλείνω τα... 30!
Ω, ΘΕΕ ΜΟΥ! Πίστευα πως όταν θα φτάσω να είμαι 30 θα είναι μεγάλη! (αυτό βέβαια ήταν όταν ήμουν γύρω στα 10!) Έτσι, να'μαι λοιπόν... 30 και δεν έχω καταλάβει τίποτα! Πού πήγαν όλα αυτά τα χρόνια; Σοβαρά τώρα! Μετά τα 25 έχασα την αίσθηση του χρόνου! Δεν είναι ότι φοβάμαι ότι γερνάω (οκ, ίσως φοβάμαι λίγο), είναι που ο κόσμος περιμένουν από εμένα να νιώθω, να ενεργώ και να συμπεριφέρομαι με έναν συγκεκριμένο τρόπο κι εγώ... ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ!
Το μόνο πράγμα που με στεναχωρεί είναι ότι περίμενα πως θα έχω ήδη κάνει τόσα πολλά πράγματα στη ζωή μου που δεν τα έχω κάνει. (όχι, αυτό δεν συμπεριλαμβάνει οικογένεια και παιδιά μαμά!) Ποτέ δεν είναι αργά λένε, αλλά... ποιός ξέρει! Πιστεύω ότι τελευταία τα γενέθλια με στεναχωρούν περίσσοτερο απ'ότι με χαροποιούν. Με στεναχωρούν περίσσοτερο απ'ότι και η Παραμονή Πρωτοχρονιάς! Είμαι μόνο εγώ έτσι;
Ω, τέλος πάντως, αυτό υποτείθεται ότι
θα ήταν ένα χαρούμενο post!
(το βρήκα στο We Heart It αλλά δεν μπορώ
να ξαναβρώ το link)
Μπορώ να έχω αυτή την τούρτα
(ΝΑΙ είναι ΤΟΥΡΤΑ!) ή
έστω να είμαι έτσι ΟΛΗ ΜΕΡΑ στα γενέθλιά μου;
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!