Wednesday, June 13, 2012

Herb Garden Stick Tags

I've decided to start growing a herb garden. But until my seeds grow, I wanted to have something to remind me of where I've put what, in case I would forgot it (most likely!). I've seen at several stores some plastic tags that you could write on them with a permanent pen and then stick them on the ground, but I wanted something more handmade. So, I've put out my supplies (whatever I had handy) and improvised.
Αποφάσισα να ξεκινήσω να καλλιεργώ διάφορα αρωματικά και βότανα στον κήπο μου. Αλλά μέχρι να φυτρώσουν οι σπόροι μου ήθελα να έχω κάτι για να θυμάμαι τι έχω φυτέψει που, σε περίπτωση που το ξεχάσω (το πιο πιθανό!). είχα δει σε διάφορα μαγαζιά πλαστικά ταμπελάκια που μπορείς να γράψεις πάνω τους με ανεξίτηλο μαρκαδόρο και μετά να τα καρφώσεις στο έδεφος, αλλά ήθελα κάτι πιο χειροποίητο. Έτσι, έβγαλα έξω τα υλικά μου (ότι είχα πρόχειρο δηλαδή) και αυτοσχεδίασα.
I've used simple wooden sticks that you can easily find in a pharmacy store, they are really cheap. I've painted them with chalkboard paint (remember the one I've used for this project), metallic green acrylic paint and white enamel paint (I've found it and thought I could use it anyway). I've also made some tags out of cardboard, using a paper punch and also painted them with chalkboard paint so they would be more durable. I've let them dry overnight.
In the morning I've tried to write with a chalk on them but I didn't like the result. Their surface is too small and my handwriting using chalk is awful! So I've tried something else. I've played around with a corrective fluid pen, a black permanent marker and golden Decorfin Relief paint. I've glued the tags on the sticks and I was ready!
Χρησιμοποίησα απλά ξύλινα ξυλάκια (γλωσσοπίεστρα) που μπορείτε να βρείτε εύκολα στα φαρμακεία και είναι και πολύ φθηνά. Τα έβαψα με μπογιά μαυροπίνακα (θυμάστε που την είχα χρησιμοποιήσει και σε αυτή την κατασκεύη), μεταλλική πράσινη ακρυλική μπογιά και λευκή εμαγιέ μπογιά (απλά την βρήκα και σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να την χρησιμοποιήσω). Επίσης έφτιαξα μερικές ετικέτες από χαρτόνι, κόβοντάς τες με ένα punch και τις έβαψα και αυτές με την μπογιά μαυροπίνακα για να είναι πιο ανθεκτικές. Τα άφησα όλο το βράδυ να στεγνώσουν καλά.
Το πρωί δοκίμασα να γράψω πάνω τους με κιμωλία, αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα. Η επιφάνειά τους είναι πολλή μικρή και ο γραφικός μου χαρακτήρας γράφοντας με κιμωλία είναι απαίσιος! Γι'αυτό δοκίμασα κάτι άλλο. Έπαιξα λίγο με ένα διορθωτικό υγρό (blanco) σε στυλό, έναν μαύρο ανεξίτηλο μαρκαδόρο και μεταλλική χρυσή μπογιά σε σωληνάριο Decorfin Relief paint. Κόλλησα και τις ετικέτες στα ξυλάκια και ήμουν έτοιμη!
 Here they are in all of their glory!
Now I want to plant even more herbs and flowers
so I can fill my garden with tags.
Εδώ τα βλέπετε σε όλο τους το μεγαλείο!
Τώρα θέλω να φυτέψω ακόμη περισσότερα
για να έχω την δικαιολογία να γεμίσω
τον κήπο μου με ταμπελάκια!
 I think I'm going to make more of them in different colors too.
Λέω να φτιάξω και άλλα σε διάφορετικά χρώματα.
What do you think? Aren't they cute?
Εσείς τι λέτε; Δεν είναι χαριτωμένα;
post signature

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!