Wednesday, February 12, 2014

Lazy Cinnamon Rolls - The SUPER EASY Way!

Sometimes you just need something sweet, right?
Something that can be made in no-time, with minimum to
zero ingredients on hand but delicious and tasty!
Well, thank you Pillsbury! :-)
Κάποιες φορές απλά χρειάζεστε κάτι γλυκό, έτσι δεν είναι;
Κάτι που να γίνεται στο πιτς-φιτύλι, που να χρειάζεται να έχετε ελάχιστα έως
καθόλου υλικά αλλά να είναι νόστιμο και γευστικό!
Ε, λοιπόν, σ'ευχαριστούμε Pillsbury! :-)
 Everything you need is in this box.
You just pop the dough out, cut it in 5-6 rolls and put them in the oven.
Just as simple as that!
Ότι χρειάζεστε βρίσκεται μέσα σε αυτό το κουτί.
Απλά βγάζετε το ρολό ζύμης, το κόβετε σε 5-6 κομμάτια και τα βάζετε στο φούρνο.
Τόσο απλό!
 Mmmm!!! Yummy!
Μμμμ!!! Λαχταριστά!
Follow on Bloglovin

4 comments:

  1. Μμμμ πάλι μου άνοιξες την όρεξη και δεν τα έχω δοκιμάσει αυτά...

    ReplyDelete
  2. Άστα να πάνε! Τρελή υπογλυκαιμία τον τελευταίο καιρό! :-)

    ReplyDelete
  3. Ω ρε μάνα μου, τι βλέπουν τα ματάκια μου νυχτιάτικα.
    Μ'αρέσουν τρελά !!
    Καλή βδομάδα Ανζούγια μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άλλο να σου λέω και άλλο να τα τρως! Πειρασμός! :-)

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!