Thursday, February 04, 2010

The Creations of The Day

Hello to you all! I hope you enjoyed the yesterday's post. For today I have for you the creations of the day! Just a little something I did yesterday while I was watching tv. The first one is a bobby pin decorated with some felt, beads and glitter and the second one is a mobile cozy-meant to be (it's not completed yet).
Also, I've been meaning to show you another iPhone case that I've made for my friend, Afrodite and a decorative wreath that I gave to my sister when I've visited her in Berlin. I hope you'll like them!
The bobby pin
My new owl mobile case (Looks more like an owl this time).
 Afrodite really likes butterflies! :-)
My sister's wreath.
Tell me what you think. :-)
Οι Δημιουργίες Της Ημέρας
Γειά σε όλους! Ελπίζω να σας άρεσε η χθεσινή ανάρτηση. Σήμερα έχω για εσάς τις δημιουργίες της ημέρας! Κάτι μικρό που έφτιαξα χθες ενώ παρακολουθούσα τηλεόραση. Το πρώτο είναι ένα τσιμπιδάκι διακοσμημένο με τσόχα, χάντρες και χρυσόσκονη και το δεύτερο είναι μια θήκη που προορίζεται για κινητό (δεν την έχω ολοκληρώσει ακόμα).
Επίσης, ήθελα να σας δείξω ακόμα μια θήκη για iPhone που έφτιαξα για την φίλη μου την Αφροδίτη και ένα διακοσμητικό στεφάνι που έδωσα στην αδερφή μου όταν την επισκεύθηκα στο Βερολίνο. Ελπίζω να σας αρέσουν!

Το τσιμπιδάκι
Η καινούρια μου θήκη-κουκουβάγια
(μοιάζει περισσότερο με κουκουβάγια αυτή τη φορά).
Στην Αφροδίτη αρέσουν πολύ οι πεταλούδες
Το στεφανάκι της αδερφής μου.
Πείτε μου τη γνώμη σας. :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!