Friday, February 05, 2010

Random Things That I Like

Hello and welcome again! Today I'll continue the list of my favorite things, so that you'll get to know me a little more better as the time goes by. This time I'll talk more about food, just to open your appetite! So, here we go, in alphabetical order!
21. BANANAS
In any form, fruit, cream, yogurt, ice cream.... ANYTHING!
And in combination with my other favorites
22. CARAMEL
I DIE for caramel!
23. CHOCOLATE... of course!
And again, in any form, anywhere, with everything!!!!
Just because it isn't first on my list doesn't mean anything.
It's in alphabetical order, remember?
I have eaten hundreds of jars!
With bananas
With caramel
With strawberries
This would be me! (if I had a photo like this) Hahahahaha!
24. CINNAMON
I love the colour, I love the smell, I love the taste in anything!
 
Cinammon rolls! DELICIOUS!
25. COTTON CANDY
Yes, I know I'm too old for that... and yes,
maybe it's a little too sweet for me, but I still like the taste of it,
even if it's only for one bite! And after all... IT'S PINK!
26. CREAM
There's no excuse!
27. GINGERBREAD
It has also cinnamon, right?
28. PANCAKES
What more can I say? You can have them with EVERYTHING of the above!
 


 
29. STRAWBERRIES
Again, in any form, fruit, cream, yogurt,
ice cream.... ANYTHING
 
 
 
 
 
30. WAFFLES
Same category as pancakes. They go with EVERYTHING!


 
(all photos via We Heart It)
So, that was it for my today's favorite things.  These were more of my "sweet obsessions", not exactly "food". Although I've read once a theory about chocolate... it's A VEGETABLE after all! :-P Hahahaha - Just kidding! (I'll search for it and I will post it so you can see for yourselves). Also, go check the list of my other favorite things, posted here.
Thank you so much for visiting! Have a nice day! :-)
 
 Τυχαία Πράγματα Που Μου Αρέσουν
Γειά σας και καλώς ήρθατε ξανά! Σήμερα θα συνεχίσω την λίστα με τα αγαπημένα μου πράγματα, έτσι ώστε να με γνωρίσετε καλύτερα όσο περνάει ο καιρός. Αυτή τη φορά θα μιλήσω περισσότερο για φαγητό, έτσι για να σας ανοίξω την όρεξη! Λοιπόν, ξεκινάμε σε αλφαβητική σειρά!
21. ΜΠΑΝΑΝΕΣ
Σε οποιαδήποτε μορφή, φρούτο, κρέμα,
γιαούρτι, παγωτό... ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!



22. ΚΑΡΑΜΕΛΑ
ΠΕΘΑΙΝΩ για καραμέλα!

 
 
 23. ΣΟΚΟΛΑΤΑ... φυσικά!
Και ξανά, σε οποιαδήποτε μορφή, οπουδήποτε, με οτιδήποτε!!!
Και επειδή δεν βρίσκεται στην αρχή της λίστας μου
δεν σημαίνει τίποτα. Είναι σε αλφαβητική σειρά, θυμάστε;
 
 
 Με καραμέλα
Έχω φάει εκατοντάδες βαζάκια!
Με φράουλες
Αυτή θα μπορούσε να ήμουν εγώ! (αν είχα μια τέτοια φωτογραφία) Χαχαχαχα!
24. ΚΑΝΕΛΛΑ
Λατρεύω το χρώμα, τη μυρωδία και τη γεύση σε οτιδήποτε!
25. ΜΑΛΛΙ ΤΗΣ ΓΡΙΑΣ
Ναι, ξέρω ότι είμαι πολύ μεγάλη γι'αυτό... και ναι,
ίσως είναι υπερβολικά γλυκό για'μένα,
παρόλα αυτά μου αρέσει η γεύση του, 
ακόμη κι αν είναι για μόνο μια μπουκιά!
Και έτσι κι αλλιώς... ΕΙΝΑΙ ΡΟΖ!
 
 
 
 Αυτό θα μπορούσε να είναι το μαγαζάκι της αδερφής μου! :-)
26. ΣΑΝΤΙΓΥ
Δεν υπάρχει δικαιολογία!
 
  
 
 
 27. ΚΈΙΚ ΜΕ ΤΖΙΝΤΖΕΡ
Έχει και κανέλλα, έτσι δεν είναι;
 
 
 28. ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ
Τι περισσότερο μπορώ να πω; Μπορείς να τις φας 
σε συνδυασμό ΜΕ ΟΛΑ τα παραπάνω!
 
 
 
 
 29. ΦΡΑΟΥΛΕΣ
Ξανά, σε οποιαδήποτε μορφή, φρούτο, κρέμα,
γιαούρτι, παγωτό... ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!
 
 
 
 
 30. ΒΑΦΛΕΣ
Ίδια κατηγορία με τις τηγανίτες. Πάνε με ΟΛΑ!
  
 
 (όλες οι φωτογραφίες απ'το We Heart It)
Λοιπόν, αυτό ήταν και για σήμερα με τα αγαπημένα μου πράγματα. Αυτά ήταν περίσσότερο τα "γλυκά μου πάθη", όχι ακριβώς "φαγητό". Αν και διάβασα κάποια θεωρία για τη σοκολάτα ... είναι ΛΑΧΑΝΙΚΟ τελικά! :-Ρ Χαχαχαχα - Αστειεύομαι! (θα ψάξω να την βρω πάντως για να το δείτε και μόνοι σας). Επίσης, δείτε και την λίστα με τα υπόλοιπα αγαπημένα μου πράγματα, εδώ.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη! Να έχετε μια υπέροχη μέρα!:-)
 

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!