Friday, February 26, 2010

The Creations of The Day

(sorry, but yesterday my internet connection was dead)
Hello again. Today I'd like to show you some little things that I've been making lately. But first a little something I've discovered when I was going through my stuff. Last year I've made this little hanger so I could use it as a display in my shop. I have forgotten I even had it! It's a simple skirt/trousers hanger and I've put on some Valentine's stickers that I had laying around. It's not much, but I like it!
I can use it in my room for hanging paper supplies, inspiration ideas or maybe a calendar. We'll see...
I've also found these:
I've made this buttons out of polymer clay. I haven't decided yet where I'll put them on.
And a few days ago I've made this:
It's a bracelet made out of a plastic bottle and paper napkin.
 This is what I've used.
Last but not least something I've tried yesterday. I've always wanted to make something like that.
Those were "The Creations Of The Day". I'd like to hear your opinion. Tell me, what do you think?




Οι Δημιουργίες Της Ημέρας
(συγνώμη αλλά χθες η σύνδεσή μου στο internet ήταν νεκρή)
Γειά σας και πάλι. Σήμερα θα ήθελα να σας δείξω μερικά μικρά πραγματάκια που έχω φτιάξει τελευταία. Αλλά πρώτα κάτι μικρό που ανακάλυψα ενώ ψαχούλευα τα πράγματά μου. Πέρσι έφτιαξα αυτή την κρεμάστρα για να την χρησιμοποιήσω στο μαγαζί. Είχα ξεχάσει ότι την είχα! Είναι μια απλή κρεμάστρα για φούστες/παντελόνια και έβαλα πάνω μερικά αυτοκόλλητα του Αγίου Βαλεντίνου που είχα. Δεν είναι τίποτα φοβερό, αλλά μου αρέσει!
Μπορώ να την χρησιμοποιήσω στο δωμάτιό μου για να κρεμάω υλικά, ιδέες έμπνευσης ή ακόμη και κάποιο ημερολόγιο. Θα δούμε...
Επίσης βρήκα αυτά:
IΕίχα φτιάξει αυτά τα κουμπιά από πολυμερικό πηλό (fimo/cernit). Ακόμα δεν έχω αποφασίσει που θα τα βάλω.
Και μερικές μέρες πριν έφτιαξα κι αυτό:
Είναι ένα βραχιόλι φτιαγμένο από πλαστικό μπουκάλι και χαρτοπετσέτα.
 Αυτή είναι η χαρτοπετσέτα που χρησιμοποίησα.
Τέλος, κάτι που δοκίμασα χθες. Πάντα ήθελα να φτιάξω κάτι τέτοιο.
  
 
 
Αυτές ήταν "Οι Δημιουργίες Της Ημέρας". Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας. Πείτε μου, τι σκέφτεστε;


Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!