Tuesday, February 09, 2010

Random Quotes Of The Day

Hello, hello! Today I'm really excited to share another one of my passions. Ok, maybe it's not exactly a "passion", it's more of a "collection", I think... Or, even better, a "collection" that I've gathered with "passion"! :-P
For many years, I can't even remember when it really started, I've been collecting quotes. Famous quotes, anonymous quotes, funny quotes, serious quotes... from books, movies, sites, random conversations e.t.c. I remember always being with a piece of paper and a pen and writing down anything that seemed inspiring to me, not only quotes, sometimes even whole paragraphs. When the "collection" has started to getting bigger I've decided to organize it better, so I've started writing them down in a notebook.
And as they were getting more and more... I've started putting numbers on them.
So, now I have 661 in my "english" version
and 2106 in the "greek" one.
(all images by me unless otherwise linked)
The reason why the greek are more is that it was more easy for me to find them and I haven't translated all of them in english. Plus, I've found many in sites e.t.c. that I haven't written them down yet. It's a fun process and I really enjoy reading through them every now and then and I often find the inspiration that I need. I've even used them in my final project in college, so I could get my diploma. I've studied Technology of Graphic Arts in the Technological Institute of Athens Greece and I've made a book full of quotes (from stratch!) printing, cropping, binding by hand, hard covers e.t.c. I really like it! Although, the GOOD ONE is left in the school's archive and the one that I'm left with is at my mother's house and I can't show it to you right now. But I will, I promise.
So, the reason for this proloque is that I've decided that every Tuesday I will have the "Random Quotes of The Day"  here in my blog. I'll go through my archive and I'll give you the quotes that I found most interesting or inspiring. Many of them are followed by their author's name, so I hope I won't get prosecuted for unauthorised use. :-S
(source)
Let's begin, shall we?
1. The Future belongs to those
who prepare for it today. - Malcolm X
2. Don't say you don't have enough time. You have exactly
the same number of hours per day that were given to
Hellen Keller, Pasteur, Michaelangelo,
Mother Teresa, Leonardo Da Vinci,
Thomas Jefferson and Albert Einstein. - H. Jackson Brown
3. To be succesful, the first thing to do is
fall in love with your work. - Sister Mary Lauretta
4. Human life is purely a matter of deciding
what's important to you.
5. He who has a why to live
can bear almost any how. - Friedrich Nietzsche
That would be all for today! Have a pleasant day and I'll talk to you again soon.




Τυχαία Αποφθέγματα Της Ημέρας
Γειά σας, γειά σας! Σήμερα είμαι πολύ ενθουσιασμένη που θα μοιραστώ μαζί σας ακόμα ένα "πάθος" μου. ΟΚ, ίσως δεν είναι ακριβώς "πάθος", είναι περισσότερο "συλλογή", νομίζω... Ή, ακόμη καλύτερα, μια "συλλογή" που συλλέκτηκε με "πάθος"! :-Ρ
Για αρκετά χρόνια, ούτε δεν θυμάμαι πότε ξεκίνησε, άρχισα να μαζεύω αποφθέγματα. Διάσημα, ανώνυμα, αστεία, σοβαρά... από βιβλία, ταινίες, sites, τυχαίες συζητήσεις κ.τ.λ. Θυμάμαι πάντα να είμαι με ένα κομμάτι χαρτί και στυλό στο χέρι και να καταγράφω οτιδήποτε με ενθουσίαζε, όχι μόνο αποφθέγματα, μερικές φορές και ολόκληρες παραγράφους. Όταν η "συλλογή" άρχισε να μεγαλώνει αποφάσισα να την οργανώσω περισσότερο, έτσι ξεκλινησα να τα γράφω σε ένα τετράδιο.
(κόκκινος κύκλος: το έχει μασουλήσει
ο σκύλος μου :-Ρ)
Καθώς γίνονταν όλο και περισσότερα...
άρχισα να τους βάζω και νούμερα.
Έτσι, τώρα έχω 661 στην "αγγλική" εκδοχή
και 2106 στην "ελληνική".
(όλες οι εικόνες είναι από εμένα εκτός
και αν έχουν συγκεκριμένη σύνδεση)

Ο λόγος που τα ελληνικά είναι περισσότερα είναι γιατί μου ήταν ευκολότερο να τα βρω και δεν τα έχω μεταφράσει και όλα στα αγγλικά. Επιπλέον, έχω βρει πολλά σε sites κ.τ.λ. τα οποία δεν έχω καθήσει να τα γράψω ακόμα. Είναι μια διασκεδαστική διαδικασία και πραγματικά μου αρέσει να τα διαβάζω κάθε τόσο και συχνά βρίσκω όλη την έμπνευση που χρειάζομαι. Τα έχω χρησιμοποιήση ακόμα και στην πτυχιακή μου εργασία. Σπούδασα Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών στο ΤΕΙ Αθήνας και έφτιαξα (από την αρχή μέχρι το τέλος!) ένα βιβλιαράκι γεμάτο αποφθέγματα, εκτύπωση, κόψιμο, βιβλιοδεσία στο χέρι, σκληρό εξώφυλλο κ.τ.λ. Μου άρεσε πάρα πολύ! Αν και το ΚΑΛΟ έχει μείνει αρχείο στη σχολή και το άλλο που έχω εγώ είναι στο σπίτι της μαμάς μου και δεν μπορώ να σας το δείξω τώρα. Αλλά θα το φέρω, το υπόσχομαι.
Λοιπόν, ο λόγος που κάνω αυτόν τον πρόλογο είναι γιατί αποφάσισα κάθε Τρίτη να έχω εδώ στο blog μου τα "Τυχαία Αποφθέγματα Της Ημέρας". Θα ψάχνω το αρχείο μου και θα σας έχω τα αποφθέγματα που θα βρίσκω πιο ενδιαφέροντα. Πολλά από αυτά θα έχουν και το όνομα του συγγραφέα-ιδιοκτήτη, γι'αυτό ελπίζω να μην μου γίνει καμμιά μήνυση για μη εξουσιοδοτημένη χρήση. :-S
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.
1. Ζούμε επειδή μας περιμένουν
μερικές συναντήσεις που
αξίζει να τις ζήσουμε.
2. Εμπειρία είναι αυτό το υπέροχο
πράγμα που σου επιτρέπει
να αναγνωρίζεις ένα λάθος
όταν το ξανακάνεις.
3. Έχεις τα πινέλα, έχεις και τα χρώματα,
ζωγράφισε τον παράδεισο
και μπες μέσα. - Νίκος Καζαντζάκης
4. Έρωτας ίσως να μην είναι το
να δίνουμε υποσχέσεις,
αλλά το να κρατάμε τις υποσχέσεις
που δεν δώσαμε.
5. Δανείσου πάντα από έναν απαισιόδοξο.
Δεν τα περιμένει ποτέ πίσω.
Αυτό ήταν και για σήμερα λοιπόν! Θα τα ξαναπούμε πάλι σύντομα.

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!