Thursday, October 14, 2010

Crochet Necklaces - Headbands With Felt Flowers

Some more of my new Crochet Necklaces in various and different colors. Unfortunately, it's raining 3 days in a row (AGAIN!) so I won't be able to take good photos yet . I wanted to add them in my Etsy Shop, but for now I'll have to wait. Oh, well... that's ok. We can't have it all! I'm just super excited about them and I wanted to share them anyway!
So, take a look at my new creations!
Tell me what you think!
post signature

10 comments:

  1. OMG these are gorgeous!
    My favorite one is the one with the orange and yellow flower!
    Loved it ;-)

    ReplyDelete
  2. Ω, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτό. Μου θυμίζει καλοκαίρι μέσα στο χειμώνα! :-)

    ReplyDelete
  3. Αχ Anzouya είναι υπέροχα! Μπορείς να μας πεις πως έχεις κάνει την αλυσίδα; Φαίνεται εύκολη αλλά πως γίνεται...;;

    ReplyDelete
  4. Βασικά η αλυσίδα είναι πλεγμένη με τα δάχτυλα. Έβλεπα παντού πως μπορούσες να πλέκεις κορδόνι με μια "πατέντα" με καρφάκια πάνω σε ξύλινη κουβαρίστρα, αλλά μου φαινόταν πολύ πολύπλοκο. Τυχαία πέτυχα κάπου ένα tutorial για το ίδιο πλέξιμο αλλά με τα δάχτυλα και από τότε έχω κολλήσει! Δεν θυμάμαι πού το είχα βρει, αλλά ίσως πρέπει να φτιάξω ένα δικό μου! :-)
    Χαίρομαι που σου αρέσουν τόσο πολύ!

    ReplyDelete
  5. Κοίτα να δεις που, αν οχι ακριβώς το ίδιο παρόμοιο όμως, είχα δει και εγώ κάποτε: μια παρέα απο αγγλίδες καθόντουσαν στο σαλόνι και πλέκαν με τα δάχτυλα κάτι τέτοιο...! Και φυσικά δεν θυμάμαι που....:(. Αυτή την πατέντα με την ξύλινη κουβαρίστρα μου την είπαν σήμερα το πρωί. Αν μπορέσεις να κάτι κάτι δικό σου θα ήταν το τέλειο! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα Anzouya. Τα κατάφερα τελικά και την βρήκα την μέθοδο. Ήθελα να σε ρωτήσω το εξής: αυτη η τεχνική με τα δάχτυλα δεν αφήνει μεγάλα κενά στην πλέξη; Το αποτέλασμα το δικό μου φαίνεται αραιό, όχι πυκνοπλεγμένο όπως βλέπω το δικό. Χρησιμοποιείς χοντρό νήμα; Ή υπάρχει κάποιος τρόπος να "σφίξεις" την πλέξη; Ελπίζω να με κατάλαβες!

    ReplyDelete
  7. Γειά σου κι εσένα Stefani78. Βασικά, όσο πιο χοντρό είναι το νήμα τόσο πιο σφιχτή και ομοιόμορφη γίνεται η πλέξη. Όπως βλέπεις, το πορτοκαλί που έφτιαξα εγώ είναι εντελώς διαφορετικό. Αν χρησιμοποιείς πολύ λεπτό το μόνο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να το πλέκεις διπλό, αλλά νομίζω ότι θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα έτσι. Ελπίζω να βοήθησα.

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ, με βοήθησες πολύ!

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!