Friday, April 15, 2011

Isn't It Ironic?!

This songs decribes perfectly my situation these days.
IRONIC, that's the word!
The things that have happened are insane!
I'm up to my head with work that needs to be done,
my color printer has decided to break down just about the time I needed it the most
(440,00 euros - thank you very much!),
an order that I have made can't be delivered on time because their printer has
broked down too - MERCY! - and I'm running like crazy around here!
Oh, and for the last 3-4 days my internet connections works whenever it feels like it!
All these just to say that I'm sorry for the lack of posts lately.
I usually pre-schedule but this time I was totally unprepared.
I hope I'll able to be back real soon but until then...
bare with me! :-)
Αυτό το τραγούδι περιγράφει τέλεια την κατάστασή μου τις τελευταίες μέρες.
ΕΙΡΩΝΕΙΑ, αυτή είναι η λέξη!
Είναι τρέλα όλα όσα έχουν συμβεί!
Είμαι πνιγμένη μέχρι το λαιμό με δουλειά που πρέπει να γίνει, ο έγχρωμος εκτυπωτής μου
αποφάσισε να διαλυθεί ακριβώς τη στιγμή που τον χρειαζόμουν περισσότερο
(440,00 ευρώ ζημιά, ευχαριστώ πολύ!)
μια παραγγελία που έκανα δεν μπορεί να παραδοθεί στην ώρα της γιατί ο εκτυπωτής τους 
χάλασε και αυτός - ΕΛΕΟΣ! - και τρέχω σαν την τρελή! Α, και τις τελευταίες 3-4 μέρες
η σύνδεσή μου στο ίντερνετ λειτουργεί όποτε θέλει αυτή!
Όλα αυτά για να ζητήσω συγνώμη για την απουσία μου τελευταία.
Συνήθως προγραμματίζω τις αναρτήσεις μου αλλά αυτή τη φορά ήμουν εντελώς απροετοίμαστη.
Ελπίζω να μπορέσω να επιστρέψω σύντομα αλλά μέχρι τότε...
κάντε  λίγο υπομονή! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!