Wednesday, April 24, 2013

Decorate Your Walls

For the last 6 months or so, I'm more into decorating my house
and make it feel more "like home".
Το τελευταίο εξάμηνο ή και παραπάνω, το έχω ρίξει στη διακόσμηση του σπιτιού μου
για να αρχίσω να το νιώθω λίγο πιο "δικό μου".
I started with my walls. Still a work in progress but it's amazing how much different a place can feel just by adding something on the walls. Based on this idea, I mixed and matched different frames, a mirror and other cute stuff so I could create my very own "hall of my loved ones", something like "the hall of fame" of all the people I cherish in my life and especially me and my bo-boy. I've made mistakes (you definitely need to measure and arrange things first BEFORE putting any nail on the wall! Yes, I'm impatient and impossible when it comes on following instructions and patterns, I KNOW! For more ideas take a look at this and that.). Yeap, this wall has holes on places that it shouldn't. 
Ξεκίνησα με τους τοίχους. Είναι ακόμα ένα έργο σε εξέλιξη αλλά είναι φοβερό το πόσο διαφορετικό μπορεί να γίνει ένα δωμάτιο με το να προσθέσεις απλά κάτι στους τοίχους. Βασιζόμενη σε αυτή την ιδέα, ανακάτεψα διαφορετικές κορνίζες, έναν καθρέφτη και αλλά μικροπράγματα για να δημιουργήσω τον δικό μου "τοίχο με τους αγαπημένους μου", κάτι σαν το "hall of fame" από όλους τους ανθρώπους που θεωρώ σημαντικούς στη ζωή μου και κυρίως το bo-boy μου. Έκανα αρκετά λάθη (πρέπει οπωσδήποτε να μετρήσετε και να τακτοποίησετε τα πράγματα ΠΡΙΝ βάλετε έστω και ένα καρφί στον τοίχο! Ναι, είμαι ανυπόμονη και απαράδεκτη στο να ακολουθώ μοτίβα και οδηγίες, ΤΟ ΞΕΡΩ! Για περισσότερες ιδέες ρίξτε μια ματιά εδώ κι εδώ.). Και ναι, αυτός ο τοίχος έχει αρκετές τρύπες σε σημεία που δεν θα έπρεπε.

On the other side, on my living room, it's the clock wall. I'm still in search of cute and different kind of clocks in various sizes so I could make this wall a little bit more interesting. Underneath that I've used the radiator as a shelf and put a cute vase with velvet flowers, a painted wooden block made by our artist friend Panagiotis Marlagoutsos (it reminds me of me and my bo-boy), a multiple frame with photos of our latest trip in Milan, a pair of fake plants but I love that they look like little hearts and one of my decorated globes - "Love makes the world go round".
Από την άλλη μεριά, στο σαλόνι, είναι ο τοίχος με τα ρολόγια. Είμαι στο ψάξιμο για χαριτωμένα ρολόγια σε διαφορετικά μεγάθη και σχέδια για να μπορέσω να κάνω αυτόν τον τοίχο λίγο πιο ενδιαφέρον. Από κάτω τους χρησιμοποίησα το καλοριφέρ σαν ράφι και έβαλα ένα ωραίο βάζο με βελούδινα λουλούδια, ένα ζωγραφισμένο κομμάτι ξύλο φτιαγμένο από τον καλλιτέχνη φίλο μας Παναγιώτη Μαρλαγκούτσο (μου θυμίζει πολύ εμένα και τον καλό μου), μια πολυκορνίζα με φωτογραφίες μας από το πρόσφατο ταξίδι μας στο Μιλάνο, ένα ζευγάρι από ψεύτικα φυτά αλλά μου αρέσουν πολύ γιατί μοιάζουν με μικρές καρδιές και μία από τις διακοσμημένες μικρές υδρογείους μου. - Η αγάπη κάνει τον κόσμο να γυρίζει".
So, what do you think?
Λοιπόν, πώς σας φαίνονται;
post signature

6 comments:

  1. Καλημερούδια!ποπο ομορφιές!Το έκανες πολύ όμορφο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Έχει δουλειά ακόμα, αλλά μέχρι στιγμής μου αρέσει κι εμένα πολύ! :-)

      Delete
  2. Ωραία! Κι εγώ έχω βάλει καδράκια πάνω από το κεφαλάρι μου στο υπνοδωμάτιο, που θα πάει, κάποια στιγμή θα γράψω και γι αυτό! Φαντάσου ότι τις πρώτες μέρες, όταν περνούσα έξω απο το δωμάτιο, σταματούσα στην πόρτα και κοιτούσα τον "καινούριο" μου τοίχο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλά, κι εγώ ακόμα μετά από τόσους μήνες ώρες-ώρες κάθομαι και χαζεύω!χαχαχα δεν είμαι ψώνιο, απλά είναι ωραίο τελικά να βλέπεις αγαπημένα πρόσωπα και ευτυχισμένες στιγμές. :-)

      Delete
  3. Πολύ καλή ιδέα ο τοίχος με τα ρολόγια! Είμαι σε φάση ψιλοανακαίνισης κι έγω στο σπιτι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ! Δεν είναι ακόμα ακριβώς όπως το έχω φανταστεί, αλλά προχωράει. Θα περιμένω να δω και τις δικές σου ιδέες! :-)

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!