Tuesday, April 02, 2013

Colorful Tuna Salad

Almost a month ago I decided to be more careful with my diet, not only for the sake of my figure but also for feeling better on the inside. So, with small alterations on my daily routine I can tell you for sure that I've seen great results already.
Εδώ και ένα μήνα περίπου αποφάσισα να είμαι λίγο πιο προσεκτική με τη διατροφή μου, όχι μόνο για χάρη της σιλουέτας μου αλλά και για να νιώθω καλύτερα από μέσα μου. Έτσι, με μερικές μικρές μετατροπές στο καθημερινό μου διαιτολόγιο μπορώ να πω πως ήδη έχω δει πολύ καλά αποτελέσματα.
Now that the weather gets warmer a great idea for lunch is this colorful tuna salad.
It's nothing fancy, just a blend of flavors and ingredients that I like and prefer.
 Τώρα που ζεσταίνει και ο καιρός μια ωραία ιδέα για μεσημεριανό είναι και αυτή η πολύχρωμη σαλάτα με τόνο.
Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, απλά ένα μείγμα από γεύσεις και υλικά που μου αρέσουν.
 One tuna can, lettuce, corn, red pepper pickles and balsamic vinegar with honey.
Yummy!
Μια κονσέρβα τόνου, μαρούλι, καλαμπόκι, πιπεριές Φλωρίνης και ξύδι μπαλσάμικο με μέλι.
Πεντανόστιμη!


Do you have a favorite salad recipe? Please share.
Εσείς έχετε κάποια αγαπημέη σας συνταγή για σαλάτα;
post signature

6 comments:

  1. Πολύ μου αρέσουν οι καλοκαιρινές σαλάτες για μεσημεριανό! Σχεδόν όλο καλοκαίρι, έτσι το περνάω, είναι απλό, γρήγορο και υγειινό. Το μόνο που δε βλέπω ποτέ, είναι αλλαγή στη ζυγαριά.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σημασία δεν έχει τόσο τι λέει η ζυγαριά τελικά, αλλά πόσο πιο ανάλαφρος νιώθεις τρώγοντας κάτι ελαφρύ αλλά συγχρόνως και υγιεινό. ;-)

      Delete
  2. Πολύ ωραία η σαλάτα σου! Πολύχρωμη και υγιεινή! Ό,τι πρέπει για αποτοξίνωση!
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ! Καλό απόγευμα και σ'εσένα και ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη. :-)

      Delete
  3. Δείχνει εξαιρετική!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και από γεύση δεν πάει πίσω.

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!