Thursday, April 25, 2013

My Ugly Bell

The sun is shining, the temperature is high and
I'm all into riding around with my bike all day long.
So, I've decided to give it a makeover, starting from cute accessories.

I've discovered Ugly Bell a couple of months ago through their Facebook Page and I instantly fell in love! A group of really talented and creative people create the cutest hand-painted bicycle bells that you have ever seen! Check their Pinterest and see for yourselves.
It was really hard choosing a favorite design, they are all so cute!!! They currently don't accept custom orders, but there's a variety of designs to choose from. And these guys are really helpful and kind.
I just received my Doggie yesterday and I was jumping up and down with joy like a 3 year old! Oh, and I LOVED the packaging too!
Now all I have to do is put it on my bike and ride around ringing my bell
until I drive everyone around crazy! :-)
Ο ήλιος λάμπει, η θερμοκρασία έχει ανέβει και
αυτό που θέλω είναι να κάνω βόλτες με το ποδηλατάκι μου όλη μέρα.
Γι'αυτό αποφάσισα να του κάνω μια ανανέωση, ξεκινώντας από χαριτωμένα αξεσουάρ.

Ανακάλυψα το Ugly Bell  μερικούς μήνες πρίν μέσα από τη σελίδα τους στο Facebook και αμέσως ερωτεύτηκα! Μια ομάδα από ταλαντούχους και δημιουργικούς ανθρώπους φτιάχνει τα πιο χαριτωμένα ζωγραφισμένα στο χέρι κουδουνάκια ποδηλάτου που έχετε δει ποτέ! Δείτε και τη σελίδα τους στο Pinterest  για να καταλάβετε.
Ήταν πραγματικά πολύ δύσκολο να επιλέξω κάποιο σχέδιο, είναι όλα τόσο όμορφα!!! Για την ώρα δεν δέχονται ειδικές παραγγελίες, αλλά έχουν μια αρκετή μεγάλη γκάμα σχεδίων για να διαλέξετε. Και είναι όλοι τους πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί.
Έλαβα το Doggie μου μόλις χθες και χοροπηδούσα από τη χαρά μου σαν 3χρονο! Ω, και ξετρελάθηκα και με την συσκευασία!
Τώρα το μόνο που μου μένει είναι να το βάλω πάνω στο ποδηλατάκι μου,
να αρχίσω τις βόλτες μου από εδώ και από εκεί και να χτυπάω συνεχώς
το κουδουνάκι μου μέχρι να τους τρελάνω όλους! :-)
Follow on Bloglovin
post signature

6 comments:

  1. Eνα μονο εχω να πω......ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα και πού να το δεις live! ;-)

      Delete
  2. Αχ, τι όμορφο! Τέλεια, καλές βόλτες σου ευχομαι! Νομίζω θα περάστε πολύ ωραία παρεούλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ! Σίγουρα το καινούριο κουδουνάκι μου θα κάνει αίσθηση! :-) χαχαχα

      Delete
  3. He he το πιο τέλειο κουδουνάκι έβερ !!
    Μεγειά σου Anzouya μου όμορφη :)
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!
      Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα να έχουμε! Καλά να περάσεις ότι κι αν κάνεις!
      Φιλιά πολλά! :-)

      Delete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!