Tuesday, July 26, 2011

New Shoes

I'm a girl. I LOOOOOOOVE shoes! A girl can never have enough shoes! You know what I mean. I know you do! ;-)
Είμαι κοριτσάκι. ΛΑΤΡΕΕΕΕΥΩ τα παπούτσια! Ένα κοριτσάκι δεν μπορεί ποτέ να έχει αρκετά παπούτσια! Ξέρετε τι εννοώ, το ξέρω! ;-)


So, here are my two new pairs of shoes!
They are a slight copy-cat of the original Melissa shoes
but in a much more affordable price. So, I had to have them!
Εδώ είναι λοιπόν τα δύο καινούρια μου ζευγάρια παπούτσια!
Είναι ελαφρώς αντιγραφή από τα Melissa  αλλά σε πολύ
πιο προσιτή τιμή. Γι'αυτό έπρεπε να τα αποκτήσω!

I LOVE them anyway! :-)
Especially the one with the rose has stolen my heart!
ΤΑ ΑΓΑΠΩ έτσι κι αλλιώς! :-)
Ειδικά αυτά με το τριαντάφυλλο μου έκλεψαν την καρδιά!
Aren't they cute?
Δεν είναι χαριτωμένα;

post signature

6 comments:

  1. Αυτα με το τριανταφυλλο μου αρεσουν και μενα περισσοτερο!!!!Καλοφορετα!!!!!

    ReplyDelete
  2. :-) Ευχαριστώ πολύ! Κάνω σαν χαζό, μικρό κοριτσάκι. Το βράδυ μπορεί να κοιμηθώ και μαζί τους! ;-) χαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  3. Με γειάαα!!! Μα είναι τόσο ωραία! ζηλεύω γιατί στο δικό μου στύλ δεν ταιριάζουν καθόλου!  
    Μα για πές μου γιατί τα βάζουν τόσο ακριβά πιά τα καλοκαιρινά παπούτσια! σαν τα  ΤΟΜS 50 euro  και το ίδο χωρίς το όνομα πάνω 12 μα πάμε καλά?! 

    ξέφυγα! :D ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ!!!!!!! θα κάνουν θραύση είμαι σίγουρη! 
    xo

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ!
    Πραγματικά υπάρχει τεράστια διαφορά στις τιμές. Στα συγκεκριμένα βέβαια κατανοώ το λόγω γιατί έχει αγοράσει τα αυθεντικά μια φίλη μου και ΟΝΤΩΣ δεν έχουν καμμία σχέση. Ακόμα και το πλαστικό τους είναι ιδιαίτερο. Στα TOM'S όμως πόση διαφορά πια να έχει αυτό το ύφασμα;! Anyway... παραλληρώ κι εγώ! χαχαχαχα
    Θα προσπαθήσω να τα βγάλω και μια φωτο φορεμένα σε όλο τους το μεγαλείο! ;-)
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  5. Σ'ευχαριστώ! Μήπως αρχίζω να γίνομαι κι εγώ fashion blogger? χαχαχα Μπααααα, δεν το'χω με τίποτα! :-)

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!