Saturday, July 16, 2011

Tobacco Pouch

This project has been a special order. Dimitris is my bo-boy's friend and he's been asking me for months to make him something to put in his tobacco. Although I'm against smoking, I couldn't say no. He told me that he has "a thing" for Sport Billy, do you remember the 80' s cartoon series? I was really enjoying too, back in the days.
Αυτή η δημιουργία ήταν ειδική παραγγελία. Ο Δημήτρης είναι φίλος του bo-boy μου και μου ζητούσε εδώ και μήνες να του φτιάξω κάτι για να βάζει τον καπνό του. Αν και είμαι κατά του καπνίσματος, δεν μπορούσα να αρνηθώ. Μου είπε ότι έχει "κόλλημα" με τον Sport Billy, θυμάστε την σειρά κινουμένων σχεδίων του '80; Μου άρεσε κι εμένα πολύ, τον καιρό εκείνο.
So we've decide to make him something with the Sport Billy's logo on.
Έτσι αποφασίσαμε να του φτιάξω κάτι με το λογότυπο του Sport Billy.
Here's my first tobacco pouch.
Αυτή είναι η πρώτη μου θήκη καπνού.
I hope he'll like it.
Ελπίζω να του αρέσει.
What do you think?
Πώς σας φαίνεται;
post signature

10 comments:

  1. Πολυ καλή!!!!!!Απο τι υλικο ειναι φτιαγμενη?

    ReplyDelete
  2. πολυ ομορφη ειναι !!!σιγουρα θα τ αρεσει

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ! Είναι τυπωμένο καραβόπανο και πλαστικοποιημένο. Πειραματίζομαι με καινούρια πράγματα. ;-)

    ReplyDelete
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ελπίζω να είναι όπως την είχε φανταστεί τελικά. :-)

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο!! Και επειδή κι εγώ καπνό καπνίζω, ξέρω ότι η πλαστικοποίηση είναι σούπερ!! Μπράβο κοριτσάκι!

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :-)

    ReplyDelete
  7. CUTE !!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Super!!!! Αν κάπνιζα ακόμα σίγουρα θα ήθελα κι εγώ μια τέτοια!! 
    Καλημέρες!!
     xo

    ReplyDelete
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ! Από την άλλη όμως, ευτυχώς που δεν καπνίζεις πια. Είναι πραγματικά για το καλό σου! ;-) Καλημέραααααα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!