Tuesday, July 19, 2011

Scrapbooking Wedding Cards

Last Saturday we went to a wedding  (more details about it later) and I wanted to make a card to give along with my wedding gift. A while ago I have bought this package of wedding theme papers and now has been the perfect opportunity to put them into good use. I must say I was a little bit intimidated at first, I don't know why, as if it was the very first time that I've tried anything like it. Maybe it was because I thought these papers are so perfect and I wouldn't want to spoil them. Do you ever get that feeling about any "cute" supplies?
Το περασμένο Σάββατο πήγαμε σε ένα γάμο (περισσότερες λεπτομέρειες γι'αυτό αργότερα) και ήθελα να φτιάξω μια κάρτα για να δώσω μαζί με το δώρο μου. Πριν καιρό είχα αγοράσει αυτό το πακέτο με χαρτιά με θέμα το γάμο και τώρα ήταν ιδανική ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσω. Πρέπει να πω ότι ήμουν αρκετά διστακτική στην αρχή, δεν ξέρω γιατί, σαν να ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασ\ζα να φτιάξω κάτι τέτοιο. Ίσως ήταν επειδή θεωρούσα ότι αυτά τα χαρτιά είναι πολύ τέλεια και δεν θα ήθελα να τα καταστρέψω. Σας πιάνει ποτέ αυτό όταν έχετε να κάνετε με "χαριτωμένα" υλικά;
Nevertheless I took my shot and I think it was a success.
I loved these cards!
Παρόλα αυτά δοκίμασα και νομίζω ότι το πέτυχα.
Λατρεύω αυτές τις κάρτες!
I gave the pink one to Kate to give it away with her gift and
the other one I gave it away with mine.
Έδωσα την ροζ στην Κατερίνα για να την δώσει μαζί με το δώρο της
και την άλλη την έδωσα με το δικό μου. 
Aren't they cute?
Δεν είναι χαριτωμένες;
post signature

6 comments:

  1. πολύ γλυκές και ρομαντικές οι καρτούλες σου!!! εγω ειμαι γενικα πολυ τσιγκουνα με τα υλικα μου και το σκεφτομαι καθε φορα!!!!

    ReplyDelete
  2. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! Έχω κάποια πακέτα από χαρτιά και η χαρά μου όλη είναι να κάθομαι απλά και να τα ξεφυλλίζω. Δεν μου κάνει καρδιά να τα χρησιμοποιήσω για οτιδήποτε. χαχαχαχα :-)
    Χαίρομαι πάντως που αυτή τη φορά τα χρησιμοποίησα γιατί το αποτέλεσμα είναι καλό τελικά.

    ReplyDelete
  3. Μην ανησυχεις,δεν εισαι η πρωτη στο να φυλας τα χαρτια σου!Οι περισσοτερες απο εμας το ιδιο κανουν!Εγω παλι χαιρομαι πολυ οταν τα χρησιμοποιω,γιατι αυτος ειναι ενας λογος να παρω καινουρια!!!χεχεχε!
    Πανεμορφες οι καρτουλες!!!Και στα δικα σου!;)

    ReplyDelete
  4. χαχαχα Μαλλόν επειδή εγώ ακόμη δεν έχω και πολλά με "πονάει" να τα χαλάω! ;-) Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως! Χρησιμοποίησα και το τρικ του μελανώματος που μου έμαθες! ;-)

    ReplyDelete
  5. Είναι πανέμορφες,μπράβο σου!!!
    Αν μας πιάνει λέει;;;Έχω κάποια υλικά(ειδικά χαρτόνια,αυτοκόλλητα κλπ) που νομίζω ότι ικανοποιούμαι μόνο με το να τα βλέπω στη συσκευασία τους,οπότε δεν υπάρχει λόγος χρησιμοποίησής τους!!Άσε που λυπάμαι να τα κόψω κιόλας.....
    Φιλιά!!

    ReplyDelete
  6. Σ'ευχαριστώ! :-)
    Μα αλήθεια, υπάρχουν πλέον τόσα υλικά και τα κάνουν και τόσο όμορφα που πραγματικά δεν σου πάει καρδιά να τα χρησιμοποιήσεις! :-)
    Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete

Thank you for visiting! I appreciate your comments.
Come back again soon. :-)
Thank you! :-)

Thank You So Much For Your Visit! Come Again Soon!